CeBIT: Robotkézfogástól az adatbiztonságig

MTI Sajtóadatbank, 2014. március 10. 16:08

Datability, azaz a digitális biztonság a kulcsszava a világ egyik legnagyobb számítástechnikai és távközlési szakvásárának, az idei CeBIT-nek.

A nagy adatmennyiségek felelősségteljes kezelése, az adatbiztonság és a kiberkémkedés, valamint mindezek politikai vonatkozásai jegyében, "Datability" mottóval nyílt meg mától március 14-ig Hannoverben a CeBIT számítástechnikai szakmai seregszemle.

A tavalyi 3382 után az idén is mintegy 3400 kiállító részvételére számítanak 70 országból. A kiállítást új szervezeti formában, kizárólag szakmai résztvevők számára, a nyilvánosság kizárásával rendezik meg - közölte a rendezvény szervezője, a Deutsche Messe vezérigazgatója, Oliver Frese.



Az 55 százalékos részvételi aránnyal a külföldi kiállítók 2008 óta először kerülnek többségbe a belföldiekkel szemben. Németország után Kína lesz a legnagyobb kiállító az idei vásáron, 500 részt vevő vállalattal. Az öt legnagyobb kiállító országból négy ázsiai. A kiállítás idei partnerországa, Nagy-Britannia, 130 céggel képviselteti magát.

A kiállítást hétfőn Angela Merkel német kancellár és David Cameron brit miniszterelnök jelenlétében Neelie Kroes, az Európai Bizottság alelnöke, a digitális politikáért és médiaügyekért felelős uniós biztos nyitja meg. Idei profiljával összhangban a rendezvényt meglátogatja a NATO helyettes főtitkára, Jamie Shea is.



A CeBIT új szervezeti formájában a vállalkozások egymással történő megismertetésére, a B2B (business-to-business) kapcsolatok kiépítésére összpontosít. A szakmai látogatók mintegy 1500 szemináriumon, workshopon és előadáson vehetnek majd részt.

Az előadást tartó neves szakemberek száma meghaldja a százat. Közöttük lesz a Wikipedia alapítója, Jimmy Wales és az Apple társalapítója, Steve Wozniak is. Martin Winterkorn, a Volkswagen vezérigazgatója a vásár előestéjén rendezett fogadáson tart majd beszédet.


mti/hirado.hu

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09