Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje
Az Adverticum Zrt.-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „A munka és a magánélet összehangolását segítő munkahelyi kezdeményezések támogatása az Adverticum Zrt.-nél” című projekt. A cég az Európai Szociális Alapból 9 958 897 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a projekt megvalósítására.
Az Adverticum Zrt. Magyarország piacvezető online hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek üzemeltetője és fejlesztője. A magyar és angol nyelven elérhető rendszert a hazai tartalomszolgáltatók többsége mellett szlovák, szerb és horvát ügyfelek is használják.
A rendszert a legnagyobb hazai site-ok (CEMP, Index, ingatlan.com, iwiw, origo, Ringier, Sanoma, Startlap, Vatera) mellett számos kis- és középvállalkozás is használja. Az Adverticum AdServer széles körben elismert alkalmazás, amely a legkorszerűbb technológiával és sokrétű funkcionalitással rendelkezik.
Az elnyert pályázatban szereplő „rugalmas munkahely” kialakításának legfőbb célja a nem hagyományos foglalkoztatási formák bevezetése, a változásokhoz való gyors alkalmazkodás elősegítése, valamint a munkaerőpiaci rugalmasság és biztonság együttes erősítése. Emellett a cég szervezeti kultúra fejlesztés részeként az irányítási, munkaszervezési, humánerőforrás-gazdálkodási szemlélet erősítésére és az ezt támogató rendszerek fejlesztésére helyezett hangsúlyt.
A projekt során a vállalatnál távmunkát, rugalmas munkaidőt illetve egyéb rugalmasságot növelő eszközöket vezettek be, úgy, mint esélyegyenlőségi felelős munkakör kialakítása, környezetvédelmi és fenntarthatósági megbízott kinevezése, élethelyzet és életvitel érzékeny személyügyi politika kialakítása.
A projekt eredményeként rugalmasabbá vált a vállalat, megkönnyítve ezzel a munkavállalók munka és magánéletének összehangolását.
Kapcsolódó cikkek
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
- A Telekom az idén is meghirdeti nemzetközi innovációs pályázatát
- Linuxra válthatnak az ATM-ek
- Átadták a Fogyatékosság-barát Munkahely elismeréseket
- Az MVM NET nyerte az NMHH 450 MHz-es frekvenciapályázatát
- Keresik a legjobb hazai felhő-szolgáltatókat
- Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
- Lezárult a miskolci Digitális Közösség Program második szakasza
- Megszűnik a Facebook Messenger Windows támogatottsága
- Keresik a közép-kelet európai régió legjobb női startupjait
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.