Tematikus álláskínálat a Facebookon
Mostantól 24 álláskategóriában gépi intelligencia listázza a legfrissebb hazai ajánlatokat a Facebookon. A Jobinfo.hu állásszemléző oldal által létrehozott megoldás segítségével az álláskeresők így újabb csatornán szemezgethetnek a legfrissebb kínálatból.
A Jobinfo.hu mostantól 24 főkategóriában – így például Adminisztratív és irodai, Gazdasági és pénzügyes vagy Fejlesztői és informatikus állások – listázza a hozzá beérkező friss ajánlatokat. A tesztjelleggel elindított tematikus állásoldalakon naponta 3-3 friss lehetőség jelenik meg, ezeket egy szoftver választja ki, számos szempontot figyelembe véve. „Az volt a célunk, hogy az adott kategóriában várhatóan legnagyobb érdeklődésre számot tartó ajánlatok jelenjenek meg. Nem akartuk az álláskeresők hírfolyamát elárasztani, így a hozzánk naponta beérkező, átlagosan mintegy 1000 ajánlatnak csak a töredéke érhető el itt” – tette hozzá Kristók Balázs.
A későbbiekben új funkciókkal is bővülnek majd a Jobinfo.hu tematikus csatornái (http://www.jobinfo.hu/facebook), melyeknek jelenleg összesen mintegy 13 ezer követője van. A Jobinfo.hu célja, hogy a közeljövőben átlagosan tízezres tábort hozzon létre az egyes kategóriákban.
Kapcsolódó webcímek:
A 24 tematikus álláscsatorna címei:
http://www.jobinfo.hu/facebook
A Jobinfo.hu oldala:
http://www.jobinfo.hu
Kapcsolódó cikkek
- Büntetni fogják a lájk-kéregetőket
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- A Facebook kibabrált a nagy technológiai cégekkel
- Új funkciók a Facebook Messenger iOS változatában
- Az adatbiztonságot veszélyezteti a Facebook új profi arcfelismerő rendszere
- LInKE: személyre szabott tartalom nem csak ismerősöktől
- Elindult az első hazai közösségi álláskereső alkalmazás
- A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
- Facebookoznak és blogolnak a magyar újságírók
- Mikor hal meg a Facebook? Maximum, ha öngyilkos lesz…
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.