Új korszakot nyit a Sanoma a hazai e-kereskedelemben

forrás: Prím Online, 2014. április 15. 10:56

Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a Sanoma Media Budapest Zrt. egyedülálló stratégiával segíti mostantól a hazai e-kereskedelem fejlődését.

A vállalat változatos portfóliójával havonta közel 5 millió magyar fogyasztót ér el. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldalon eddig több mint 2500 hazai webáruház regisztrált, azzal a céllal, hogy vásárlásra kész és jól informált felhasználókat tereljen saját internetes üzletébe.

 

Az Olcsóbbat.hu elemzői, a vásárlók viselkedésének feltárása mellett ma már a webáruházak igényeit és lehetőségeit is egyre pontosabban le tudják írni. Az elmúlt hónapokban olyan új szolgáltatást tett elérhetővé a Sanoma az Olcsóbbat.hu partnerei számára, mely alapjaiban terjeszti ki a webáruházak lehetőségeit. A jövőben új, integrált online marketing megoldásokkal szolgálják ki a regisztrált webshopokat.


Az oldal eddigi egyik legismertebb versenyelőnye a hátterében rejlett: a Sanoma teljes online portfóliójával olyan vásárlókat érhet el a regisztrált webáruház, akiket más csatornán nem tudna. A jövőben, az új integrált online marketing megoldásoknak köszönhetően, a hazai piacon teljesen egyedi lehetőségeket kapnak az internetes boltok. Az új rendszerben a hazai webshopok könnyen és költséghatékonyan használhatják az vállalat e-mail üzletági és az AdBox szolgáltatásait.

 

A Sanoma Media e-mail üzletága, mely nemrég azzal a céllal alakult, hogy összefogja a Sanomán belüli eDM adatbázisokat, egy egységes hirdetési csatornát kínálva ezzel a hirdetőinek. A rendszer egy piac- és versenyképes csatornát biztosít, melynek része a Citromail.hu több mint 2 millió felhasználója, a Segmentad tranzakciókon épített közel 1 milliós adatbázisa, valamint a Sanoma vezető termékeinek (Nők Lapja Cafe, Startlap, stb.) feliratkozói állománya.

 

Az AdBox Affiliate Program egy új online hirdetési rendszer, amely lehetőséget biztosít a webáruházak számára, hogy a Sanoma széleskörű médiapartner-hálózatának segítségével népszerűsítsék ajánlataikat és teljesítmény alapú hirdetési megoldásokkal sokszorozzák meg megtérülő online megjelenési felületeiket.

 

Mostantól az Olcsóbbat.hu aktív partnerei nagy kedvezménnyel vehetik igénybe az e-mail üzletág szolgáltatásait, az AdBox rendszerében pedig sem regisztrációs, sem havidíjat nem kell fizetniük, ráadásul további kedvezményt kapnak a fizetendő jutalékból is.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.

2024. április 19. 11:50

Világdöntőben az ELTE programozói

A kontinensviadal bronzérmeseként az Informatikai Kar csapata képviselheti hazánkat az ICPC programozói versenyen 2024 szeptemberében Kazahsztánban.

2024. április 19. 09:44

Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán

Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.

2024. április 18. 19:41

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09