A légkondi mint a lakás dísze
Az LG formabontó megoldással rukkolt elő
Az LG tegnapi sajtóeseményén megismerkedtünk a vállalat legújabb légkondicionáló megoldásával,m amely jócskán eltér a már megszokott stílustól és technológiától. Az LG légkondicionáló berendezéseinek technológiáját és formavilágát tekintve is új utakra lépett.
A meghívóból már sejthető volt, hogy nem egy hagyományos légkondicionáló berendezés bemutatójára megyünk, ám valóban kellemes meglepetés ért a rendezvényen. Nem csak egy stílusos haszontalan kütyüt mutattak be, hanem egy csúcstechnológiás berendezést, mely exkluzív stílussal párosul.
Üttörő megoldás
Mind a forma, mind pedig a technológia tekintetében is egyedi az LG megoldása, az LG ARTCOOL Stylist Inverter V modell. Lapos és letisztult formavilággal rendelkezik, a négyszögletes formatervezés pedig szintén változás az elődökhöz képest.
A készülék nagy előnye, hogy három oldalról hűsít (jobbról, balról és alulról), az eddigi egy helyett, amely jóval leszűkítette a potenciális elhelyezések számát. Az LG modellje azonban szinte bárhol könnyen elhelyezhető, mert nem foglal sok helyet, és mivel három irányból is érkezik a levegő, olyan helyekre is rakhatjuk, ahová korábban nem tettük volna.
A színek játéka
Az ARTCOOL Stylist ezen kívül egyedi színvilággal is rendelkezik. Maga a készülék csak fehér színben lesz kapható – ezzel bármilyen helyiség kiegészítője lehet – de az eszköz háttérvilágítással rendelkezik, vagyis az adott helyiségben a hangulatunkhoz, berendezési tárgyakhoz megfelelő színt választhatunk. Minderről Dr. Fogassy Katalin színterapeuta beszélt, aki minden hangulathoz társított egy színt (mikor mit érdemes használni). Ezeknek mi magunk is utánanézhetünk, és ennek fényében állíthatjuk be az eszköz színvilágát a speciális távirányító segítségével, mely érintőképernyővel rendelkezik, amelyen láthatjuk a fontos információkat (pl. aktuális üzemmód, pontos idő, hőmérséklet).
Az LG az Erzsébet-téren felállított egy 32 ARTCOOL Stylist légkondiciónálóból álló falat, ahol bárki kipróbálhatja, milyen a három irányból érkező légáramlat, és váltogathatják a színvilágot a távirányító segítségével
Csendes társ
Szerencsére a csúcstechnológia jelen esetben valóban azt takarja, amit értünk alatta, tehát a további felmerülő zavaró tényezők, mint például a zaj terén is veszi az akadályokat. A készülék alvó üzemmódban nagyon halk működésre képes, amely szinte már az emberi fül számára nem is hallható (19 dB).
Ezen kívül energiatakarékos is. Az LG munkatársai ezzel kapcsolatban kiemelték, hogy az uniós elvárásokat ezen a téren messze túlteljesíti a készülék.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozott a Lytro ILLUM
- Növelte első negyedéves eredményét az LG Electronics
- A Sharp weboldalán megcsodálhatjuk a sarki fényt
- Az LG LED fényforrásokkal segíti az SOS Gyermekfalvakat
- Akár 86 367 lehetséges telefonzár az LG Knock Code-dal
- Újabb LG ívelt OLED TV érkezett hazánkba
- Magyar cég kínálatában a Tecnomatix digitális gyártási termékcsalád
- Telemedicina: életmentés a Telenor segítségével
- A nyomtatás evolúciója – múlt és jelen
- Rekord az idei Smartmobilon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.