Felhőből is elérhetőek az SAP analitikai megoldásai
Felhőbe költöztette analitikai megoldásait az SAP. A szoftvercég óriási adatfeldolgozási képességű felhő infrastruktúra megoldásába, az SAP HANA Enterprise Cloud platformba integrált analitikai eszközök havidíj ellenében, vagy meglévő licencek becserélésével vehetők igénybe.
A piacon már elérhető szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vállalatok hardverberuházás nélkül, gyors használatbavétel mellett elemezzék adatvagyonukat.
A szoftvergyártó a bejelentés kapcsán hangsúlyozta, elkötelezett abban, hogy ügyfeleinek bármilyen módon elérhetővé tegye analitikai megoldásait, az azonos szintű funkcionalitás, támogatás, agilitás biztosítása mellett.
Az SAP továbbá kiemelte, hogy a Gartner piackutató már öt éve illeti a vállalatot az üzleti intelligencia és analitikai szegmens piacvezetőjeként.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar IT cég nyerte az ázsiai banktechnológiai díjat
- NetIQ CloudAccess 2.0: biztonságos, egypontos bejelentkezés több száz felhőszolgáltatásba
- Bővíti a felhőből nyomtatást a Xerox
- Hungarian Cloud Award 2014: a Tresorit a legjobb magyar cloud szereplő
- Adminisztratív költségek csökkentése felhő alapú szolgáltatással
- Cisco: Egymilliárd dollár felhőre
- Keresik a legjobb hazai felhő-szolgáltatókat
- Nem vágynak a felhőbe a cégek
- A SUSE Cloud 3 az OpenStack legfrissebb kiadására épül
- Google Cloud Print szolgáltatás OKI multifunkciós készülékeken
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.