Twitteren panaszkodott a légitársaságra, ezért leszállították a gépről
A repülőgép indulása előtt le kellett szállnia annak az utasnak, aki a népszerű mikroblogon, a Twitteren emelt szót egy légitársaság munkatársa ellen. Mindez az adott gép felszállás előtt történt.
Egy Twitter poszt miatt kellett elhagynia a Denverből Minneapolisba tartó gépet egy férfinak, aki a Southwest Airlines, amerikai diszkont légitársaság egyik gépével szeretett volna utazni, ám a felszállásnál nem ment minden gördülékenyen. Az úriember ennek a világhálón is hangot adott.
A Twitteren írt posztjában a légitársaság egyik munkatársára panaszkodott, aki szerinte udvariatlan volt vele. A pontos helyet (C39-es kapu) és a légitársaságot is megnevezte. A probléma oka az volt, hogy a férfi elsőbbségi beszállást kapott a járatra, ám gyermekei nem.
Miután globálisan is hangoztatta véleményét, leszállították a gépről, és közölték vele, hogy addig nem térhet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a bejegyzést a Twitterről. A férfi két gyermekével végül eljutott Minneapolisba: kitörölte a posztot és visszaszállt a gépre.
A légitársaság az eset után e-mailben kért bocsánatot a sértett utastól, és kárpótlásul ő és a családtagjai kaptak egy 50 dolláros kupont.
Forrás: MTI; kép:abc15.com, nypost.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Kínában többen neteznek mobilról, mint PC-ről
- Egyre többen kezdik már hat éves koruk előtt az internetezést Kínában
- A kkv-k sokat tudnának spórolni az üzleti internetcsomagokon
- David Mitchell, a Felhőatlasz írója a Twitteren publikálja új művét
- A Twitter mint a párkapcsolat megrontója
- Japán háborús bűnösök vallomásai kerülnek az internetre Kínában
- Weboldal a gyermekek biztonságos internethasználatáért
- Interneten árulják a torkon ragadott Nigella Lawsont ábrázoló képeket
- Ferenc pápa posztjai tarolnak a Twitteren
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.