Az LG rekordot döntött a kültéri reklámozásban
Minden idők eddigi legnagyobb reklámtábláját alkotta meg a dél-koreai vállalat, és helyezte el Szaúd-Arábiában. A nem mindennapi méretű hirdetőtáblán a legújabb csúcsmobilt, a G3-at reklámozzák.
Az LG hisz a reklám erejében, minden lehetséges csatornát kihasználnak termékeik népszerűsítésére. A zászlóshajó G3 csúcskészülék reklámozására egy nem mindennapi megoldást választottak Szaúd-Arábiában.Rijádban helyeztek el egy G3 promóciós óriásplakátot, mely nem mindennapi méretekkel büszkélkedhet.
Ezzel a megoldással a vállalatnak sikerült rekordot döntenie, ami azt jelenti, hogy a gigantikus méretű billboard hirdetéssel a vállalat bekerült a Guinness Rekordok Könyvébe.
A hatalmas hirdetés a King Khalid Nemzetközi Repülőtér mellett található, méreteit tekintve pedig közel negyed kilométer hosszú, tizenkét méter magas. Súlya sem kevés, hiszen nagyjából 1800 tonnát nyom.
Az LG bízik abban, hogy ezzel tovább tudják növelni a G3 sikerét, hiszen évente nagyjából 20 millió ember utazik át a repülőtéren. Éves szinten 25 millió dolláros többletbevételt várnak, bár feltehetően maga a Giunness-rekord is sokat nyom majd a latba.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Online reklám: növekszik a bannerkampányok szerepe és hatása
- AZ LG számos innovációval várja a látogatókat az IFA-n
- Milyen hatással vannak ránk az online hirdetések?
- Új LG OLED TV Swarovski kristályokkal
- LG L Fino és L Bello – új telefonok a középkategóriában
- Alsóbb kategóriás LG készülékeken is landol a G3 kezelőfelülete
- Játék az LG G3 QuickCircle tokjához
- Megérkezett az LG G3
- Reklámringben az online média és a tévé
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...