Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél
Az Opel e-mail alapú lead generálásának hatékonyabbá tételére kapott megbízást a CRANE a márka szlovén piacán. Az ügynökség feladata a kreatív, azon belül is elsősorban a vizuális megjelenítés áthangolása az eredményesség növelése érdekében.
„A közös munkának köszönhetően nemcsak markánsan növeltük potenciális ügyfélbázisunkat és az ügyfélprofilok mélységét, de a CRANE által kidolgozott javaslatokat a gyakorlatba ültetve az e-mail alapú kommunikáció eredményessége is jelentősen javult” – mondta az Opel regionális marketing vezetője, Bakai Gergely.
A CRM területen évek óta sikeres együttműködést az Opel meghosszabbította, illetve kiterjesztette, ennek keretében üzemelteti az ügynökség az általa készített CRM rendszert, valamint biztosít kommunikációs szolgáltatást és tanácsadást 14 európai országban. „Eredeti megbízásunk az egymástól akár jelentősen különböző országokban is hatékonyan működő CRM rendszer kialakítása volt. Ezt követően annak üzemeltetése, valamint a stratégiai és kommunikációs tanácsadás, tudásmenedzsment lett a feladatunk” – mondta Bodnár József, a CRANE ügyvezető igazgatója.
Az együttműködés során az eredeti, újautó-eladás fókusz mellett a flotta, a haszongépjárművek és az after sales területe is kiemelt szerepet kap. A CRANE biztosítja továbbá a viszonteladók ösztönzési rendszeréhez, illetve a márkakereskedők integrált eDM kampányaihoz a technikai és szolgáltatási hátteret.
Kapcsolódó cikkek
- SAP bevezetés a Hungaropharmánál
- Microsoft Dynamics CRM Online
- SAP CRM minden szinten
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.