A Novell legújabb személyazonosság-felügyeleti eszközei már elérhetők
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy megújult formában vehetők igénybe a NetIQ személyazonosság-felügyeleti eszközei. A felhőszolgáltatók és rendszerintegrátorok mostantól szolgáltatás formájában (Identity as a Service) is elérhetővé tehetik ügyfeleik számára a NetIQ személyazonosság-felügyeleti termékeit. Emellett a hagyományos módon, közvetlenül a gyártótól továbbra is elérhető az Identity Manager, mellyel a vállalatok automatizáltan kezelhetik a személyazonosságokat és a hozzáféréseket a szervezeten belül. A termék napokban megjelent, legújabb kiadása új felhasználói felülettel rendelkezik, és támogatja többek között a mobilos jóváhagyást.
A megoldások alkalmazásához a csomagban megtalálható NetIQ Services Director biztosítja a keretrendszert. A felhasználói fiókokat a NetIQ Account Management Service kezeli, amely arra is lehetőséget nyújt az ügyfelek számára, hogy importálják a már meglévő személyazonossági adatokat a HR rendszerből. A NetIQ IdentityAccess Service felügyeli a személyazonosságokat, illetve a felhőben vagy az ügyfélnél hosztolt alkalmazásokhoz történő hozzáféréseket. A NetIQ Privileged User Manager Service pedig az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező személyek fiókjait ellenőrzi a Linux, UNIX és Windows környezetekben.
Ezzel egyidejűleg a hagyományos módon, a gyártónál is elérhetővé vált a NetIQ Identity Manager legújabb, 4.5 kiadása, amelynek segítségével a vállalatok egyszerűen, automatizáltan kezelhetik a személyazonosságokat a vállalaton belül. A megoldás egyszerű használatot kínál a beosztottak és vezetők számára egyaránt, kihasználva a felhőkörnyezetek és a mobilalkalmazások lehetőségeit. Az alkalmazotti kérések elküldéséhez és jóváhagyatásához új, intuitív kezelőfelületet biztosít, és a kapcsolódó rendszerekben is automatizálja az engedélyek kezelését. Az elfoglalt vezetők számára pedig natív mobilos alkalmazás áll rendelkezésre a kérések jóváhagyására. A megoldás teljes mértékben integrálható a NetIQ önkiszolgáló jelszókezelési megoldásával, így segít a helpdesk részleg munkaterhelésének csökkentésében.
Az új NetIQ Identity Manager egy üzleti analitikai felületet is tartalmaz a szerepek és erőforrások kezeléséhez, amely támogatja a szervezeteket a működtetési költségek visszafogásában. A termék riportkészítési képességei továbbá az auditok során felmerülő kérések teljesítésében is hatékony segítséget nyújtanak.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung-Novell együttműködés az átfogó vállalati mobileszköz-felügyeletért
- Négy tanács a biztonsági stratégia korszerűsítéséhez
- Megelőzi az adatszivárgást a Novell új virtualizációs eszköze
- Novell Filr és iPrint a mobilnyomtatás szolgálatában
- Új NetIQ PlateSpin termékcsalád: all in one megoldás a katasztrófa utáni helyreállításhoz
- Hat SUSE tanács a privát felhő kialakításához
- NetIQ Change Guardian 4.1: még nagyobb biztonságban a kritikus adatok
- SUSE Cloud 4: OpenStack alapú privát felhő VMware támogatással
- Novell: Egyszerűsítsük a feladatokat alkalmazásvirtualizációval!
- Négy tanács a kibertámadások elleni védekezéshez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.