Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon
Akár otthon, a nappalinkban ülve is fizethetünk bankkártyával az Allianz pénzügyi tanácsadóinál egy új, Magyarországon elsőként használt fizetési megoldásnak köszönhetően. Az Allianz Hungária Zrt, az Ingenico Group és a MasterCard közös fejlesztésében létrehozott mobil bankkártya-terminál a tanácsadók okostelefonjához csatlakoztatva teszi lehetővé a mágnescsíkos, chipes és egyérintéses kártyák elfogadását, így az egyszerű gyors és biztonságos fizetést.
Az Ingenico iCMP mPOS terminálja egy okostelefon vagy táblagép és egy hozzá tartozó iOS és Android alatt futó üzleti, értékesítési alkalmazás kiegészítésével működő bankkártya elfogadó megoldás. A készülék egyaránt alkalmas a mágnescsíkos, a chipes és az egyérintéses kártyák elfogadására, kompakt mérete miatt pedig ideális megoldás a nem helyhez kötött fizetési szituációkban. A terminál biztonságos Bluetooth kapcsolat segítségével kommunikál az okostelefonnal vagy táblagéppel. A megoldás különlegessége az is, hogy nincs kinyomtatott nyugta, ezeket az ügyfél emailen keresztül kapja meg és nem kell tárcájában őriznie.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung kezében a Loop Pay
- Az okostelefonos fizetés és a drónok éve vár ránk
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- Sikeres évet zárt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
- A Cellum fejlesztette a Telenor mobilfizetési alkalmazását
- Mobilalapú pénzügyi szolgáltatást indít a Telenor
- Bitcoinnal is lehet fizetni a román mobilPay rendszerben
- Módosították MobilTárca alkalmazást
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
- Új számlafizető alkalmazással amerikai versenyen döntős a Cellum
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.