Jelszómentes bejelentkezés felé veszi az irányt a Yahoo
A Yahoo egy új megoldást mutatott be a felhasználóknak. A Jelszómentes bejelentkezést vezette be a vállalat.
A Yahoo szeretne véget vetni annak a korszaknak, hogy a felhasználóknak meg kelljen jegyezniük a különféle jelszavakat. A vállalat egy új megoldást vezetett be, méghozzá az egyszer használatos, ideiglenes jelszavakat.
Vasárnap mutatták be az új szolgáltatásukat, az egyalkalmas jelszavakat generáló megoldást, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy egy rövid jelszóval bejelentkezhessenek fiókjukba, melyet a Yahoo küldött nekik a telefonjukra előzetesen.
Ehhez arra van szükség, hogy a Yahoo-fiókba bejelentkezve a felhasználók beállítsák az egyszeri jelszavakat használatát, és regisztrálják telefonjukat. Következő alkalommal, mikor bejelentkezni próbálnak, az üres mező helyett egy gomb jelenik meg az alábbi szöveggel: „send my password”, vagyis „küldd a jelszavam”. Erre rákattintva a Yahoo automatikus küldi a jelszót az illető telefonjára.
Dylan Casey, a Yahoo kereskedelmi termékmenedzsmentjének az alelnöke szerint ez az első lépés a jelszavak kiiktatásához. A megoldás nagyon hasonló a kétlépcsős hitelesítéshez, ám ott először saját jelszavával lép be az illető, majd azután kapja meg a vállalat által generált egyszer használatos verziót.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több ügyfele van az Invitel biztosítási szolgáltatásának
- A UPC DTH négy országban teszi elérhetővé a Fine Living és a Food Network csatornát
- A Google bemutatta az Android Payt
- A nők kevésbé elővigyázatosak a kiberfenyegetésekkel szemben
- Öt tipp, mielőtt jelszót váltasz
- Még nem vagyunk biztonságtudatosak okostelefon fronton
- Megérkezett a UPC online TV-csatorna kínálata
- Az Amazon a leggyakrabban célzott márka az online üzletek között
- Kibővült a Vodafone Iroda szolgáltatás
- Az első ismert arab kiberkém-csoport több ezer áldozatot ejt világszerte
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.