Ház körüli munkákban utazik legújabban az Amazon
A takarítástól a kecskelegeltetésig terjedő változatos ház körüli munkák közvetítésével kezdett foglalkozni az Amazon.com online kereskedelmi portál.
Az internetes óriáscég szerint az új terület logikus kiterjesztése eddigi fő profiljának, az online kereskedelemnek, hiszen körülbelül 85 millió vásárlója olyan termékeket vesz meg, amelyek beüzemeléséhez és rendszeres szervizeléséhez szakember segítségére van szükség.
Az Amazon Home Services szolgáltatás több hónapos New York-i, Los Angeles-i, és a cég székhelyén, Seattle-ben végzett tesztelés után, hétfőn indult el élesben az Egyesült Államok jelentősebb városaiban, mintegy 700 különféle háztartási szolgáltatást kínálva az érdeklődőknek.
A rendszer használata a vevőknek ingyenes, a regisztráló szakemberek legtöbbjének viszont 10-20 százalékos jutalékot számít fel az Amazon. A cég minden bejelentkező szakembert ellenőriz, a vevőknek garanciát nyújt a teljes munkára.
Nem ez az első eset, hogy az Amazon bővíteni próbálja portfólióját: korábban különféle készülékek saját gyártásába fogott és internetes videoszolgáltatást is indított. A hasonló projekteket azonban többnyire végül megsínylette a cég profitja, sőt olykor veszteség is keletkezett belőle. A mostani bejelentésre kedvezően reagált a piac, hétfő délután emelkedett a részvények árfolyama.
Kapcsolódó cikkek
- Minden eddiginél több újdonságot ígér a 15 éves Vatera
- Minden eddiginél több újdonságot ígér a 15 éves Vatera
- Egészségügyi adatokat önkéntesen megosztó portál indult
- Egészségügyi adatokat önkéntesen megosztó portál indult
- Digitális szolgáltatásokkal bővülnek a BGF könyvtárai
- Digitális szolgáltatásokkal bővülnek a BGF könyvtárai
- Elindult a közfoglalkoztatási portál
- Elindult a közfoglalkoztatási portál
- Az Amazon megkapta az engedélyt a csomagszállító drónok tesztelésére
- Az Amazon megkapta az engedélyt a csomagszállító drónok tesztelésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.