Az Apple betiltja a szelfiket a WWDC-n
A Cannes-i filmfesztivál után most az Apple mondta ki a halálos ítéletet a szelfikre. A vállalat döntése értelmében nem lehet majd ilyen képeket lőni fejlesztői konferenciáján, a WWDC-n.
Júniusban lesz az Apple fejlesztői konferenciája, a World Wide Developers Conference (WWDC). Bár még addig van egy kis idő, az Apple már most üzent azoknak, akik tervezik, hogy idén ott lesznek az eseményen.
Már lehet jegyeket vásárolni a konferenciára 1599 dollárért. Az öt napos eseményen a fő szerep az iOS és a Mac operációs rendszer köré szerveződik. Azonban a regisztráció révén az esemény „policyját” is elfogadják a résztvevők, vagyis a vállalat által meghatározott irányelveket kötelesek betartani.
A cupertinói vállalatnak határozott üzenete van a résztvevők számára. Mint elmondták, tilos lesz majd szelfiket lőni, valamint semmilyen hasonló célt szolgáló kamera kiegészítőt nem használhatnak majd, továbbá az e-cigaretta is a tiltott dolgok listáján szerepel.
A résztvevők mindemellett pedig hangfelvételeket, profi fényképeket és videókat sem készíthetnek a konferencián.
Íme az Apple üzenete angolul:
„You may not use selfie sticks or similar monopods within Moscone West or Yerba Buena Gardens," the rules say. "Solicitation or selling of items or services is not allowed at WWDC. Any attendee conducting these activities may be removed from WWDC. Smoking (including e-cigarettes) is not permitted anywhere inside Moscone West."
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Fél napig álltak az Apple szerverei
- WWDC: az iOS sikerei számokban
- Megérkezett az iOS 8.3 végleges verziója
- Apple Watch – nem mindenkinek
- Nincs több szelfi a vörös szőnyegen
- Viccből Apple dolgozóknak öltöztek, azonban Microsoft termékeket ajánlottak [Videó]
- Egész vagyonát szétosztja az Apple-vezér
- 12 hüvelykes lett az új MacBook
- Az Apple kiterjeszti az iPhone 5-tel kapcsolatos csereprogramjait
- Az Apple a kikapcsolt iPhone-ok helyzetét is bemérné
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.