Világhódító úton a magyar digitális egérfogó
Egész Európában és a Közel-Keleten is használják már a részben magyar fejlesztésű, Magyarországon gyártott digitális egércsapdát, amely mobilon jelez, ha rágcsáló esett csapdába.
Közel 30 országba szállítja termékeit az Irtó Trió Kft. Ismerik Egyiptomban, Szaúd-Arábiában és egyre több Európai Unión kívüli országban is. A cég alapítása óta foglalkozik kártevő-mentesítéssel, rágcsáló- és rovarirtással, 2005–től pedig további piaci területet nyitott meg azzal, hogy elkezdte csalétekállomások fejlesztését és gyártását is - hangzott el az M1 gazdasági magazinműsorában, a Profit7-ben.
A világon egyedülálló digitális egércsapdát egy német céggel kezdte el fejleszteni. A műsorban bemutatott jeladós technológia óriási előnye, hogy akár otthon ülve, az interneten is figyelemmel lehet követni, hogy az egérfogó sikeresen működik-e.
Hacker Ernő, a cég tulajdonos a műsorban elmondta: folyamatosan igyekeznek kihasználni a pályázati lehetőségeket, több fejlesztést pályázati pénzekből valósítottak meg. Céljuk, hogy idén megkétszerezzék a külkereskedelmi részlegüket, miközben a magyarországi szolgáltatás területén is szeretnének növekedni.
Forrás: M1 / hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- 3 milliárdot hozott a mobilfizetési rendszer
- 3 milliárdot hozott a mobilfizetési rendszer
- Nem mobilbarátok a magyar weboldalak
- Nem mobilbarátok a magyar weboldalak
- Új szabályozással védik a mobilosokat a szolgáltatókkal szemben
- Új szabályozással védik a mobilosokat a szolgáltatókkal szemben
- Telekom pályázat Civil és CivilNET díjcsomagra
- Telekom pályázat Civil és CivilNET díjcsomagra
- Korlátozás nélkül lehet használni a VoIP szolgáltatásokat a Vodafone-nál
- Korlátozás nélkül lehet használni a VoIP szolgáltatásokat a Vodafone-nál
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: