Szakmai előadások és workshop a háromdimenziós nyomtatásról
Szakmai előadások és workshop is várja az érdeklődőket a Budapest 3D Printing Days eseménysorozaton május 14. és 16. között a Design Terminál épületében és az Akvárium Klubban.
Harmadik alkalommal rendezi meg a Design Terminál a régió legnagyobb 3D nyomtatással foglalkozó fórumát. A budapesti Akvárium Klubban huszonöt cég mutatja be innovációit, valamint vezető nemzetközi szakértők tartanak szakmai előadásokat. Az érdeklődőknek lehetőségük lesz felfedezni és kipróbálni a legújabb fejlesztésű 3D nyomtatókat és szoftvereket is.
Az eseményen mutatja be legújabb fejlesztését a magyar diákok által alapított DO3D, amely saját technológiájú 3D nyomtatójával már a nemzetközi piacot célozza meg. A vállalkozás idén a Design Terminál mentorprogramjába is felvételt nyert.
A Budapest 3D Printing Days a közép-európai térség egyik legjelentősebb rendezvénye a 3D nyomtatás területén. Célja, hogy összehozza a régió háromdimenziós nyomtatási piacának szereplőit, valamint, hogy megismertesse a nagyközönséggel is ezt a dinamikusan fejlődő technológiát.
A 3D nyomtatás piaca világszinten évi mintegy hárommilliárd dollárral nő. Az egyre olcsóbbá és hatékonyabbá váló technológia a következő évtizedben várhatóan egész iparágakat alakít át, a formatervezéstől a tömegtermelésig - írták a tájékoztatóban.
Kapcsolódó cikkek
- Hamarosan jön Az Év Honlapja Workshopja
- Hamarosan jön Az Év Honlapja Workshopja
- Sugárhajtómű 3D nyomtatással
- Sugárhajtómű 3D nyomtatással
- Először nyomtattak sugárhajtóművet
- Először nyomtattak sugárhajtóművet
- Pályázat háromdimenziós nyomtatási technológiával készülő műalkotásokra
- Pályázat háromdimenziós nyomtatási technológiával készülő műalkotásokra
- 3D nyomtatott lábat kapott egy kiskacsa
- 3D nyomtatott lábat kapott egy kiskacsa
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.