Kampánymenedzselő, marketingtervező szoftvert fejlesztett egy online szakértő

Damjanovich Nebojsa egy huszárvágással startupper lett

forrás: Prím Online, 2015. május 7. 17:13

Adplanky névre hallgat az a megoldés, melyet egy online marketingszekértő tervezettt, és amellyel egy csapásra startupper lett. A marketingtervező és kampánymenedzselő szoftver fejlesztése Damjanovich Nebojsa nvéhez kötődik, aki a hazai mellett a nemzetközi piacot is célba veszi megoldásával.

Új, marketingtervező és kampánymenedzselő szoftvert fejlesztett Damjanovich Nebojsa, online marketing szakértő. Az Adplanky célja hatékonyabbá tenni a kis- és közepes vállalatok marketingjét. A hasonló szoftverek nagyvállalatok és ügynökségeik számára készültek, egy kkv számára bonyolultak és nagyon drágák. Ezt a piaci rést igyekszik kihasználni az Adplanky. 
 

 

Nebojsa szerint a kis- és közepes vállalkozások a kampánytervezéshez és értékeléshez kockás papírokban, Word, Excel és Pdf dokumentumokban, a Google vagy a Facebook analítikai rendszerében és emialekben lévő információkból nyerik az adatokat. Ez nem hatékony és nem eredményes. Hozzátette, hogy számos ponton automatizálható kis- és közepesvállalatok marketing tervezése és a menedzsmentje, beleértve az értékelést is, mindezzel sokszorosára lehet növelni a hatékonyságot.
 

Damjanovich Nebojsa (forrás: mediapiac.com)

 

A programban egy helyen elérhetők a lényeges adatok minden felhasználó számára, így a kampányok tervezése lerövidül, áttekinthető, hatékonyabb és eredményesebb lesz. Tartalmaz továbbá egy médiaadatbázist is a 3000 legfontosabb magyar médium adataival. Mivel a kkv-k többnyire maga végzik a médiavásárlást, mindez lényegesen megkönnyíti a médiatervezést. Az Adplanky tartalmaz egy áttekinthető kampánynaptárat, melyben minden kampányesemény annak minden részletével nyomon követhető.

 

A program része egy egyszerű feladatmenedzsment rendszer, amely minden modullal össze van kapcsolva. És ami talán a legfontosabb, az adatok zöme a Google Analyticsből töltődik be automatikusan és élőben, így könnyűvé válik a kampányok real time követés és értékelése. 

 

Mint elmondta, a fejlesztés során az egyszerűség volt a legfontosabb szempont. Azt szerettem volna, ha a program használata olyan egyszerűen megtanulható, mint az okostelefonok kezelése. 

 

Az Adplanky indulását közel 2 éves tervezői és fejlesztői munka, valamint több üzleti és marketing interjú és felhasználói (UX) teszt előzte meg. A programozást a ConfhotelDev fejlesztő csapata végezte. A napokban indult szolgáltatás egyelőre Magyarországon érhető el. A demo verzió korlátozás nélkül, ingyenesen használható 30 napig. A tervek szerint az év végéig angol nyelven is elérthető lesz az Adplanky. A cél a legnagyobb európai piaconkon piacra lépni. 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05