Egyre több a mobilkeresés
Egyes régiókban az asztali kereséseket is megelőzik
A mobileszközünk mindenütt velünk lehet: az utcán, az ágyban, a fürdőszobában, az étteremben, így érthető az az igény, hogy bármikor és bárhol hozzájussunk a szükséges információhoz.
Úgy tűnik, hogy a mobileszközökről indított keresések egyre gyakoribbak, és bizonyos országokban, például az Egyesült Államokban vagy Japánban már megelőzik a számítógépről kezdeményezetteket. Jerry Dischler bejelentése egy reklámokról szóló Google közlemény része volt, melyben elsősorban a reklámok mobileszközökre történő optimalizálásáról beszélt.
Mivel a mobileszközök kisebbek, ezért a Google bizonyos hirdetéseket kiktatott portfóliójából, és ehelyett inkább mobilbarát hirdetésekre cserélte őket. Ezek általában az oldal tetején helyezkednek el, és a hirdetőnek csak akkor kell fizetnie, ha a felhasználó rákattintott az adott tartalomra.
Bizonyos keresések esetén megjelenő hirdetések körét is bővítette. Az autót keresők például nemcsak az eladó járművek között válogathatnak, hanem összehasonlíthatják a különböző hitelkonstrukciókat is.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Android alapú mobilok közel 10%-án Lollipop fut
- Az Android alapú mobilok közel 10%-án Lollipop fut
- Google-használat az érettségin - nem is olyan egyszerű
- Google-használat az érettségin - nem is olyan egyszerű
- Már a magyar Országház is bejárható a Street View-val
- Már a magyar Országház is bejárható a Street View-val
- Billeg a Microsoft kontra Google
- Billeg a Microsoft kontra Google
- Frissült az Android Wear platform
- Frissült az Android Wear platform
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.