John Chen szerint lehet még nyereséges a BlackBerry
A Business Insider a BlackBerry vezérigazgatóját faggatta egy interjúban, aki elmondta, hisz abban, hogy a vállalat újra nyereséges lehet.
John Chen hisz benne, hogy a BlackBerry csillaga nincs még leáldozóban. A vállalat feje a Business Insidernek beszélt arról, hogy egy napon még újra nyereséges lesz a BlackBerry.
A vállalat az elmúlt negyedévben 1,6 millió készüléket értékesített, amely csekély számnak minősül a vetélytársak mutatóihoz képest. Összehasonlításként, az Apple 61,2 millió iPhone-t értékesítettek ugyanazon negyedévben.
Mint kifejtette, a BlackBerry egy olyan űrt tölt be, amelyet más gyártók és platformok nem képesek. Nem tagadta, hogy az iPhone-ok már sokkal biztonságosabbak, de még mindig nem annyira, mint a BlackBerry készülékek. Szerinte, ha megnézzünk az Egyesült Államok hadseregét, láthatjuk, hogy még mindig BlackBerryt használnak. Ha azt mondaná nekik, nincs több telefon, elvesztené őket, mint ügyfelek. És ugyanaez a helyzet a további nay kormáényzati szervekkel ,anagyvállaaltokkal is, akiknek fontos az a biztonság, amit a blackBerry nyújt.
A kérdés már csak az, hogyan lehet a telefonokat nyereségessé tenni? Chen hisz benne, hogy a szép telefonok, vagyis a dizájn kombinációja a biztonság ígéretével a "puzzle egy nagy darabja". A több darabról azonban nem beszélt.
Tehát Chen egyelőre nem közölt részleteket azt illetően, hogyan fog újra profitot termelni a BlackBerry, de feltehetően ezzel azt sugallja, hogy a BB-mobilok egy piaci rést elégítenek ki, és optimista a jövőt illetően.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Négy tanács a mobilos hozzáférés-kezelés kialakításához
- Egyre több a mobilkeresés
- Az LG nyeresége az első negyedévben 277 millió dollár volt
- A Samsung közzétette első negyedéves eredményeit
- Megduplázta profitját az Universal Robots
- Növekvő iPhone, csökkenő iPad eladások
- Továbbra is lefelé ívelő pályán a Samsung
- SM 2015: kórházzá válik az okostelefon
- 1,6 millió eladott készülékével továbbra is veszteséges a BlackBerry
- A hamis banki értesítések vezetnek a rosszindulatú spam támadások között
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.