Új NetIQ megoldások egyszerűsítik a szolgáltatók tevékenységét
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a NetIQ Cloud Manager 2.4. A felhőfelügyeleti termék egyszerűvé teszi az infrastruktúra-szolgáltatások (IaaS) kezelését a szolgáltatók és ügyfeleik számára egyaránt, az üzleti igény bejelentésétől kezdve a telepítésen és működtetésen át egészén a megszüntetésig. A kiválóan méretezhető megoldás támogatja az összes, széles körben alkalmazott virtualizációs technológiát, ezért zökkenőmentesen integrálható a már meglévő informatikai infrastruktúrába. Szintén új változat jelent meg a NetIQ szolgáltatásként kínálható személyazonosság-kezelési termékeiből, amelyek segítségével még könnyebben kezelhetők távolról a felhasználói fiókok és hozzáférések.
„A NetIQ Cloud Manager használatával rendkívül gyorsan létrehozhatók és felügyelhetők a felhőkörnyezetek, legyen szó privát, nyilvános vagy hibrid felhőről. Segítségével a felhőszolgáltatók az IT-részlegek és az üzleti felhasználók elvárásainak egyaránt megfelelhetnek. A megoldás akár több mint 100.000 informatikai szolgáltatás kezelésére méretezhető, ezáltal nem csupán az ügyfelek által aktuálisan használt eszközök egyszerű menedzselését teszi lehetővé, de használatával a jövőben bevezetendő termékek felügyelete sem okoz nehézséget. Ráadásul a Cloud Manager felügyeleti funkcióit bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközről elérhetik az IT-szakemberek” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A Cloud Manager zökkenőmentesen beilleszthető a már meglévő informatikai infrastruktúrákba. Ezenkívül támogatja az összes, széles körben alkalmazott virtualizációs technológiát, köztük VMware vSphere rendszert, a Xen vagy KVM használatára képes SUSE Linux Enterprise Server kiszolgálókat, valamint a Citrix XenServer és a Microsoft Hyper-V rendszereket. A legújabb kiadás számos új platformhoz tartalmaz támogatást, beleértve a SUSE Linux Enterprise Server 12, Ubuntu 14.04, CentOS 7 és Red Hat Enterprise Linux 6.6 and 7 rendszereket.
Szintén új kiadás jelent meg a NetIQ szolgáltatásként kínálható személyazonosság-kezelési termékeiből. A felhasználói fiókokat kezelő NetIQ Account Management Service a NetIQ Identity Manager szoftveren alapul, és hasonló funkcionalitást kínál, miközben távoli felügyeletet is lehetővé tesz a szolgáltatók számára. A friss kiadás segítségével többek között automatikusan, a HR-részlegen végrehajtott módosítások alapján kioszthatók a fiókok, illetve szinkronizálhatóak a felhasználói profilok. A NetIQ IdentityAccess Service 2.2 pedig a NetIQ CloudAccess 2.2 megoldásra épül, és biztonságos, távolról is menedzselhető hozzáférést biztosít a felhőben, szoftverszolgáltatás (SaaS) keretében elérhető üzleti alkalmazásokhoz. Az új változat többek között integrált, többfaktoros autentikációt tartalmaz a bizalmas adatok és vállalati alkalmazások védelmére, valamint személyre szabható indítópultot kínál a végfelhasználók számára.
A NetIQ Cloud Manager 2.4, a NetIQ Account Management Service 2.2 és a NetIQ IdentityAccess Service 2.2 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalakra: https://www.netiq.com/products/cloud-manager/ és https://www.netiq.com/documentation/powered-by-netiq-22/.
Kapcsolódó cikkek
- Novell Service Desk 7.1: szolgáltatásmenedzsment alfától omegáig
- Továbbfejlesztett magas rendelkezésre állási képességek SAP HANA platformon a SUSE-tól
- NetIQ Sentinel 7.3: valós idejű védelem és jól átlátható adatok
- A kiberfenyegetés mindenkit érint: az ellenség már a házban van
- Budapesten mutatkozott be a Novell Vibe 4.0
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
- Újra kell értelmezni az e-mailt?
- Adattárolás új alapokon a SUSE-tól
- Még egyszerűbb mobil kommunikáció a Novell megújult termékeivel
- Négy tanács a hibridfelhők biztonságos használatához
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.