A PayPal a digitális termékekre és szolgáltatásokra is kiterjeszti a vásárlóvédelmet
2015. július 1-jétől a PayPal Vásárlóvédelmi Programja a fizikai termékek mellett az inmateriális árucikkekre és szolgáltatásokra is kiterjed, mint például a digitális zene, digitális könyv, digitális játékok, utazásra jogosító jegyek, vagy letölthető szoftverek.
A PayPal folyamatosan fejleszti a fogyaszók érdekeinek védelmét szolgáló vásárlóvédelmi programját. A vállalat tavaly a fizikai árucikkek körén belül a megrendelésre készült egyedi termékekre is kiterjesztette a védelmet, továbbá 45 napról 180 napra emelte fel a vásárlói követelések benyújthatóságának időszakát. A most bevezetett új elem alapjául egy az Egyesült Királyságban 2014-ben indított kísérleti program eredményei szolgáltak, amely során a brit felhasználók pozitívan fogadták a vásárlói védelem szolgáltatásokra és digitális termékekre történő kiterjesztésének lehetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- Univerzális fizetési platformon dolgozik a PayPal
- Elengedi a tranzakciós díjat az airBaltic, ha PayPallal fizetünk
- Ingyenes áruvisszaküldési szolgáltatást indít a PayPal Magyarországon
- PayPal: 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi forgalma
- Rövidesen akár ujjlenyomatunkkal is fizethetünk a PayPallal
- Már PayPallal is lehet fizetni a Google Play Áruházban
- Az online vásárlások növekedésére számít a Paypal
- PayPal: egyre népszerűbb az online vásárlás
- E-mail címre utalhatunk pénzt az IND és a PayPal új megoldásával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.