Bevált a Tescónak az online árverés
Online aukciókon értékesíti a Tesco azokat az eszközeit, gépeit, amelyek az áruházakban, logisztikai központokban működtek és eljött a kötelező csere időpontja, vagy – az utóbbi időben – üzletbezárás miatt váltak feleslegessé. Az árverések szervezője arról tájékoztatott, hogy az elmúlt négy évben összesen 18 árverést tartottak, egy-egy aukción a tételek 85-90 százaléka azonnal elkelt.
Az Intergavel Aukciószervező intézi a licitek szervezését, lebonyolítását, már 4 évre nyúlik vissza az együttműködés a Tesco áruházakkal. Kocsis Csaba ügyvezető elmondta, hogy a befolyt összeg ez idő alatt már meghaladta a 150 millió forintot. A vásárlók leginkább a targoncák, konténerek, bálázógépek, sütőipari gépek iránt érdeklődnek, ezek szinte biztosan gazdára találnak. Nemrégiben komplett optikai szalonokat árvereztek el, azok között is szinte mindenre érkezett érvényes licit. Jelenleg is zajlik (július végéig) egy aukció, amelyen főként sütőipari gépekre licitálhatnak az érdeklődők.
A Tesco azért kedveli ezt az értékesítési formát, mert a licitálók versengése garantálja a legmagasabb eladási árat, valamint – szemben a nyílt, élő árveréssel – nincsen lehetőség az összebeszélésre, mindenki teljesen egyenlő feltételekkel indul.
Kocsis Csaba hozzátette, csak vállalkozások regisztrálhatnak, ugyanis korábban néha problémát okozott, ha a magánszemély licitálók nem fizettek. A cégek közötti értékesítés jogilag biztonságosabb, amióta korlátozták a hozzáférést, alig fordul elő visszaélés.
Miután az együttműködés kölcsönösen előnyös, az árveréssorozat tovább folytatódik, ha lecserélnek eszközöket, vagy üzletbezárás miatt válnak feleslegessé berendezések – mondta az ügyvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Új felületet indít az eBay és Sotheby's
- Online árverésen szigeteket vesznek a kínaiak
- Egyre népszerűbben az online ipari árverések
- A PlayStation 4 jubileumi kiadás a Vaterán
- Már 150 ezren töltötték le a díjnyertes Én kicsi Tescóm alkalmazást
- 365 ezer dollárért kelt el egy aukción az Apple-1
- Akár buszmegállóban is vásárolhatunk a Tescóból
- A kikiáltási ár több mint kétszereséért kelt el az interneten egy connecticuti szellemfalu
- Ha a Tescoban vásárol, ingyen telefonálhat
- Ismét online átverésre bocsájtja több termékét a Tesco
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.