SAP: IT fejlesztés a MARK Zrt-nél
Egységes, integrált informatikai üzleti rendszert vezet be a MARK Magyar Reorganizációs és Eszközkezelő Zrt., ebben az SAP Hungary Kft. megoldásszállítóként és tanácsadó partnerként a hazai és nemzetközi legjobb gyakorlatok alkalmazásával segíti a társaságot – jelentették be a felek.
A hagyományos banki rendszerektől eltérően a front-end szerepét egy „ügykezelő” megoldás tölti be, amely az átvett eszközök gazdaságos hasznosításáért felelős portfóliómenedzserek számára egységes felületet biztosít az eszközökhöz kapcsolódó valamennyi információ elérésére és a folyamat elindítására. Az egységes informatikai megoldás emellett támogatni fogja a portfólió- és eszközszintű, valamint a vállalati üzleti tervezést, a back-office adminisztrációs feladatokat, és tartalmaz egy teljes vezetői információs rendszert is. Az integrált eszköztár használatával bármilyen kimutatás azonnal elkészíthető, így a MARK menedzsmentje mindig aktuális, és pontos képpel rendelkezhet tevékenysége minden elemi mozzanatáról. Mindezt az SAP új generációs memóriaalapú technológiája, az SAP HANA támogatja, amely lehetővé teszi az egyszerűsített, és valós idejű adatfeldolgozást a társaság számára.
Kapcsolódó cikkek
- Luxusáruház SAP-n
- SAP bevezetés a Hungaropharmánál
- Több mint 50 új funkció a legújabb verziójú SAP vállalatirányítási rendszerben
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- SAP: HANA újdonságok
- Magyarul is elérhető az SAP legújabb GRC megoldása
- Új, memória alapú SAP alkalmazások
- Orosz rakétacégbe csapódott az SAP
- A Fujitsu átfogó IT-infrastruktúra üzemeltetési szolgáltatást indít SAP-hoz
- SAP CRM minden szinten
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.