Közép-Kelet-Európára koncentrál a Viber
A Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása ma bejelentette, hogy közép-kelet-európai vezetőt nevezett ki Atanasz Rajkov személyében. Világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználó választotta a Viber-t, és a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. A kinevezéssel a Viber további stratégiai lépést tesz a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakítása, és ezzel a régióban meglévő komoly felhasználói bázisa növelése és fenntartása felé.
A Viber a felhasználói elköteleződést növelő stratégiája részeként folyamatosan új szórakoztató funkciókat kínál felhasználóinak, a digitális „matricák” (stickers) széles választékától kezdve az elő “Public Chat” fórumokig, amelyeken a felhasználók a szórakoztatóipar, a gasztronómia, a sport, a könnyűzene és számos más terület meghatározó képviselőivel léphetnek kapcsolatba. A stratégia sikeres végrehajtásának a lokalizáció a kulcsa, ezért Atanasz olyan partnerekkel dolgozik majd, akik a leginkább relevánsak a helyi célközönségek számára. Ezzel valósítja majd meg a Viber célját: az alkalmazás rendszeres, releváns kapcsolódási pontokon keresztül a fogyasztók életének részévé válik, minden nap jó hangulatot és nagyszerű pillanatokat teremt.
Kapcsolódó cikkek
- Új kinevezések az SAP-nál
- Az IBM pénzügyi nagyágyúja a Xeroxhoz igazolt
- Erősödő piaci pozíció, növekvő csapat: bővült az OKI Magyarország
- Vezért váltott a Telenor
- Új felsővezető a Magyar Telekomnál
- Új fejlesztési vezető a hazai SAP központban
- Langsteiner Marianne az Invitel új lakossági vezérigazgató-helyettese
- Magyar regionális vezető az Avnet TS-nél, a legnagyobb vállalati IT disztribútornál
- Új vezetőt neveztek ki az LG Electronics Magyar Kft. élére
- David Blunck az Invitel új vezérigazgatója
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.