Új közösségi szolgáltatások az Oracle felhőben
Az Oracle új funkciókat mutatott be Oracle Service Cloud és Oracle Social Cloud megoldásaiban
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új web alapú önkiszolgáló, a Community Self-Service megoldást, amely közösségi funkciókkal bővíti a központi, többcsatornás webes fületeket. Az Oracle Service Cloud lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt biztosítsanak a webes szolgáltatások és a közösségi interakciók között, kiaknázva a vevői ismereteket a szolgáltatás működésének tökéletesítéséhez. Ez a megközelítés segít a szervezeteknek egyszerűbbé tenni a felhasználói működést, így a fogyasztók gyorsabban találnak megfelelő válaszokat kérdéseikre, amely jelentősen hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati részlegek számára.
Kapcsolódó cikkek
- Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- Katasztrófa utáni helyreállítás a felhőből
- Az Oracle kibővíti a világ legátfogóbb vállalati felhőportfólióját
- Barracuda: kiterjesztett biztonság az Azure platformhoz
- Tévhitek miatt terjednek lassan a vállalati felhőszolgáltatások Magyarországon
- A budapesti LLP segíti az amerikai szoftveróriás, a BlackLine régiós terjeszkedését
- Felhőből nézhetünk videót az Ericssonnal
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.
Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus
Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is.