Mire figyelnek a magyarok mobilvásárláskor?
A Lenovo nem reprezentatív felmérése megkérdezte, melyek a fő szempontok, amelyeket a vevők egy új okostelefon vásárlásakor leginkább szem előtt tartanak. A megkérdezettek kimagasló, 90 százaléka az ár-érték arányt tartja a legfontosabbnak, melyet 60 százalékkal a készülék teljesítménye és a minősége követ.
Továbbá a válaszadók 45 százaléka úgy gondolja, hogy a megbízható gyártó elengedhetetlen új okostelefon vásárlásakor, míg a dizájnt és a hosszú üzemidőt a felhasználók 25 százalékuk tartotta mérvadónak.
A megkérdezettek válaszai között a fent említetteken kívül számos más szempont is szerepelt, mint a kijelző mérete, a kamera képességei vagy akár a független fórumokon olvasott kritikák és ajánlások, mégis az első helyen, döntő többséggel az ár-érték arány végzett, hiszen a több mint 1300 válaszadó 90 százaléka ezt a szempontot tartja leginkább döntőnek új okostelefon vásárlásakor.
A második helyen álló teljesítményen belül a válaszadók említették többek között a készülék operációs rendszerét és hardverét, valamint a hosszú élettartamot. A megbízható, neves gyártó fontossága a harmadik helyre került, mivel a felhasználók mérvadónak tartják a választott gyártó más termékeivel kapcsolatos pozitív, személyes tapasztalatokat és kritikákat. Külső szempontjából a válaszadók kiemelték a szép, egyszerű, minimalista formákat és a kényelmes, kezelhető méretet, míg a hosszú üzemidő ugyancsak kényelmi és funkcionális szempontból került be a legfontosabb szempontok közé.
Kapcsolódó cikkek
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- A titkosszolgálatoknak teljes hozzáférésük van az okostelefonokhoz
- Csütörtökön éjféltől az iCenter Alleeban az iPhone 6s és 6s Plus
- Pozitív mutatókkal számol mobilfronton az LG
- Android 5.1 Lollipoppal frissül a Honor 6 és a Honor 6 Plus
- Elindult az időseket segítő infokommunikációs modellprogram
- Internet Hungary: Percenként másfél millió netes tartalom születik
- Itt az LG és a Google által fejlesztett Nexus 5x
- Okostanteremért versenyezhetnek az általános iskolák
- A többség szerint az okostelefon változtatta meg leginkább az életet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.