25 éves srác keres a legtöbbet a YouTube-on
A PewDiePie néven ismert videojáték-kommentátor 12 millió dollárt (3,2 milliárd forintot) keresett az elmúlt évben.
A Forbes magazin közlése szerint a svéd Felix Kjellberg vezeti az első alkalommal összeállított listát, amelyen olyan személyek szerepelnek, akik rövid online videókból hatalmas bevételre tesznek szert.
A YouTube-sztárok többnyire azzal keresnek pénzt, hogy különböző termékeket jelenítenek meg a csatornájukon, és osztoznak a YouTube hirdetési bevételein. Néhányan szerepelnek filmekben, könyveket írnak, turnéra mennek és zenét adnak el. Rendkívül népszerűek a fiatalabb korosztályok körében, különböző márkák az ő segítségükkel igyekeznek elérni a fogyasztók újabb generációját.
A Forbes listáján a második helyet megosztva érte el a Smosh nevű, Ian Hecoxból és Anthony Padillából álló tréfacsináló kettős, valamint a Fine-testvérek, Benny és Rafi Fine. Mindkét produkció 8,5 millió dollár (2,3 milliárd forint) bevételre tett szert a YouTube csatornájukból.
A táncoló hegedűművész, Lindsey Stirling a negyedik helyet szerezte meg 6 millió dollárral (1,6 milliárd forint), míg az ötödik helyet holtversenyben Rhett and Linke komikuspáros és a KSI néven ismert videojáték-kommentátor, Olajide Olatunji érte el 4,5 millió dollár (1,2 milliárd forint) bevétellel.
A leginkább a milliárdosokról vezetett listáiról híres Forbes magazin különböző online források (Nielsen, IMDb), valamint menedzserekkel, ügyvédekkel, iparági bennfentesekkel és magukkal a sztárokkal készült interjúk alapján állította össze a YouTube legjobban kereső előadóit felsoroló listáját. A magazin közlése szerint a november 2-án megjelenő számban olvasható adatok az online sztárok adók és kezelési költségek kifizetése előtti bevételeit tükrözik.
Kapcsolódó cikkek
- Púposak lehetnek a telefonfüggő gyerekek
- Megnyílt az első online klinika
- Gyerekbaráttá kell tenni a magyar internetet
- Nagysebességű internetet kap közel négyszáz iskola
- Lassan többet facebookozunk mobilon, mint PC-n
- Új piktogramok segítenek a gyerekeknek megfelelő TV-műsort választani
- Csaknem tizennégymillió szélsőséges tartalmú videót töröltek a Youtube-ról
- Túl sok stresszt okoz gyerekeknek az okostelefon
- Kutatás: fontosnak tartjuk az okosváros fejlesztéseket
- Mire figyelnek a magyarok mobilvásárláskor?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.