Nemzetközi dizájnversenyt hirdet a Viber
Magyar művészek kreatív matricaalkotásait is várják a versenyen, a nyertes műveket milliók tölthetik majd le világszerte.
Nemzetközi dizájnpályázatra várja a legtehetségesebb grafikusokat a Viber. Az egyik legnagyobb, több mint 600 millió felhasználóval rendelkező, üzenetküldő okostelefonos alkalmazás második Sticky Fingers versenyén, „Az én városom, az én hangulatom” („My City, My Vibe) pályázaton a Talenthouse művészeti közösséggel együtt keresi az alkotókat a világ minden tájáról. Az érdeklődők a 2015. november 18-ig adhatják le pályamunkájukat.
A kreatív alkotók a nemzetközi dizájnpályázaton kedvenc városuk inspirálta matricadizájn-ötleteiket oszthatják meg a világgal. A művészeknek három egyedi alkotáson kell bemutatniuk a kiválasztott helyszín pezsgő hangulatát és atmoszféráját.
A pályaműveket neves zsűri értékeli, ennek tagja Erez Schoher, a Viber kreatív igazgatója, Stanislav Makarenko „Drawk”, az első Sticky Fingers pályázat győztese, Julieanna “YesJulz” Goddard, az online világ egyik meghatározó véleményvezére, illetve a graffitiművész Alec Monopoly. A zsűri első körben 20 pályaművet választ ki, az 5 döntős alkotás pedig ezek közül kerül majd ki. A finalisták lehetőséget kapnak arra, hogy együtt dolgozzanak a Viber kreatív csapatával grafikai ötleteik megvalósításán. A nyertes alkotásokat új Viber-matricacsomagként világszerte több millió felhasználó vásárolhatja majd meg, a legjobbnak talált grafikusok ezzel nemzetközi elismertségre tehetnek szert. A kiválasztott művészek ráadásul minden értékesített matrica után részesedést is kapnak.
A Viber november 18-ig várja a 18 év feletti pályázók kreatív dizájnalkotásait, az érdeklődők a www.viber.com/MyCityVibe oldalán keresztül tölthetik fel pályamunkájukat. A 20 legjobb pályaművet december 9-én, közülük az 5 döntős nevét pedig december 15-én hirdeti ki a zsűri.
Kapcsolódó cikkek
- Ausztráliában aratott sikert a magyar napelemes autó
- Indul a Legyél ORSZÁGH-os bajnok! online angol szótárverseny
- A startupok olimpiája Magyarországon
- Indul az Imagine Cup Academy, a Microsoft diákoknak szóló startup programja
- Első IoT ötletverseny: okosházak, intelligens mérőórák, szenzoros játékmackó
- Világelsők a magyar fejlesztők
- A Cellum meghívást kapott a Ford alkalmazásfejlesztői versenyére
- Jön az első IoT ötletverseny
- Megújult a LinkedIn mobilalkalmazása
- A városi élet jövője - elkezdődött a regisztráció az Ericsson Innovation Awards 2016-ra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.