Ez lett az év legnépszerűbb Twitter-posztja
Több mint 716 ezer alkalommal osztották meg 2015 legnépszerűbb Twitter-bejegyzését, a One Direction zenekar tagjának egyik üzenetét.
"All the love as always. H", üzenetében Harry Styles márciusban arra reagált, hogy énekes kollégája, Zayn Malik elhagyja a zenekart.
A második legnépszerűbb bejegyzés szintén a zenekar köréből került ki: augusztusban Zayn dicsérte volt csapattársai új dalát, ezt az üzenetet több mint 560 ezer felhasználó osztotta meg. A zenekar további négy üzenete került be a tíz legnépszerűbb Twitter-bejegyzés közé idén.
2015-ben népszerű volt Leonard Nimoy, a nemrég elhunyt Star Trek-legenda utolsó üzenete, a nővé operált Caitlyn Jenner köszönőüzenete és Barack Obama reakciója a homoszexuális házasság engedélyezésére.
Kapcsolódó cikkek
- A Kardashian család és a macskájával pózoló Taylor Swift az Instagram idei sztárja
- Még a konnektor is megokosodik
- InternetKon - Elkészült a konzultáció eredményeit megvalósító kormány-előterjesztés
- Hány barátod van a digitális világban?
- A helyesírás-ellenőrzők mellékhatásai
- Sulinet + Projekt: jelentős fejlesztések a közoktatás informatikai hálózatában
- Internetes sorozatcsalások miatt emelt vádat a ceglédi ügyészség
- Csepreghy: a szélessávú lefedettség csak a kezdet
- Szupergyors internet lesz a hazai közoktatásban
- A középiskolások szerint törvénytelen a fájlmegosztó oldalak használata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.