Huawei - SUSE: SAP HANA-ra szabott új megoldás
Az új termék a Huawei új generációs, kulcsfontosságú megoldásokhoz fejlesztett szervere, amelyet olyan alapvető informatikai szolgáltatások futtatásához terveztek, mint például az üzleti adatbázisok és üzleti adatok feldolgozása, illetve a döntéshozatali folyamatok támogatása. A megoldás a rendkívül megbízható RAS 2.0 hardveren alapul, és magában foglalja többek között a kPar merevlemez-particionálási technológiát. Emellett lehetővé teszi a processzor- és memóriamodulok csatlakoztatását akár működés közben is, és képes rövid idő alatt értesítést küldeni az esetleges hibákról.
A magas rendelkezésre állás és az állásidő minimalizálása érdekében a Huawei a SUSE-val együtt többrétegű, magas rendelkezésre állású forgatókönyveket, valamint az SAP HANA-alkalmazások rendszerbiztonságát növelő megoldásokat dolgozott ki. Emellett optimalizálták a SUSE Linux Enterprise kernel lapgyorsítótár-modulját és a kapcsolódó kernelparamétereket, ezáltal jelentősen javult a Huawei készülékeken futó SAP HANA teljesítménye.
Kapcsolódó cikkek
- SUSE: új együttműködések és továbbfejlesztett oktatási program nyílt alapokon
- SUSE Storage 2: Ceph tárolás bármilyen operációs rendszeren
- Analitika a felhőből: jön a „gyilkos bálna”
- A konténertechnológia a jövő!
- A SUSE új partnerprogramja a 64 bites ARM-processzorok támogatására is kiterjed
- SUSE támogatás az IBM új, SAP HANA platformhoz fejlesztett megoldásához
- Megjelent az SAP HANA új verziója
- Még nagyobb rendelkezésre állást kínál az SAP-hoz optimalizált SUSE rendszer
- Továbbfejlesztett magas rendelkezésre állási képességek SAP HANA platformon a SUSE-tól
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.