Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
A szingapúri fastacash és a magyar Cellum vezetői ma délelőtt a Buddha Bár és Hotelben írták alá azt a megállapodást, amelynek keretében több tucat közösségi kommunikációs csatorna gazdagodhat mobilfizetési szolgáltatással.
A megállapodás keretében a két cég megosztja egymással technológiai képességeit és partnerhálózatát, ami újabb lökést ad globális terjeszkedésüknek. A fastacash integrálja a Cellum kiemelkedően biztonságos mobiltárca-megoldását, valamint mobiltranzakciós és kártyatárolási technológiáját, a Cellum pedig felhasználja a fastacash közösségi médián keresztüli fizetési képességeit, valamint kiemelkedő kompetenciáit a felhasználói élmény (UX) és felhasználói felületek (UI) tervezése terén.
Kapcsolódó cikkek
- GKI: a magyarok nem ismerik a mobilfizetési alkalmazásokat
- Ma este rövid időre leáll a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
- Indonéziában kezdi meg hódító útján a Cellum mobilfizetési platformja
- A Cellum és amerikai leánycége is döntősök a Citi Mobile Challenge ázsiai fordulójában
- Szárnyal a Samsung Pay népszerűsége
- A Cellum meghívást kapott a Ford alkalmazásfejlesztői versenyére
- A mobilalkalmazások nagy száma is gátolja az igazi áttörést a mobilfizetésben
- Cellum Credorax együttműködés: Plug and Pay szélesebb körben
- Új operatív igazgató a Cellumnál
- A McDonald’s szerint augusztus 26-án érkezik az Android Pay az USA-ba
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán
Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.
Újabb Apple Premium Partner üzlettel erősít az iSTYLE a Westendben
Az iSTYLE, az Apple termékek vezető hazai viszonteladója, a mai napon megnyitotta második Apple Premium Partner üzletét a Westend City Centerben. A lépés fontos mérföldkő az iSTYLE életében, hiszen az új flagship store árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai még közelebb hozzák az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.
Google atombomba: kombinált Core, Spam és HCU algoritmus frissítés egyszerre
A Google a tegnapi napon bejelentette, hogy több intézkedést is bevezet, amelyek célja a keresési eredmények minőségének javítása.
Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
Február 7-én, a MARKETING TRENDFORUM keretén belül, az ETELE CINEMA-ban rendezett eseményen adták át a Marketing Diamond Awards 2023-as elismeréseit. Idén a Pentacom lett az „Az Év Ügynöksége”, míg a Billingo Technologies Zrt. érdemelte ki az „Az Év Vállalata” díjat. A 34 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján „Az Év Marketingnagykövete” címet a Kiszervezett Marketing kapta.
A jövő szakmáinak 85%-át még fel sem találták
A feltörekvő technológiák, például a robotika, a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás, a virtuális és kiterjesztett valóság, valamint az emberi agy működését utánzó számítástechnika az előrejelzések szerint az elkövetkező évtizedekben átalakítják majd az életünket és a munkánkat. Az Institute for the Future legutóbbi jelentése pedig még erőteljesebben fogalmaz, szerintük a „2030-ban létező állások 85 százalékát még fel sem találták, így az új tudás megszerzésének a képessége értékesebbé válik, mint a tudás maga”. Ezért is egyre fontosabb kérdés a felsőfokú tanulmányaikat megkezdő hallgatók számára, hogy valóban jövőbiztos tudást adó szakot válasszanak.