Go Ignite, az első globális felhívás a startupok támogatására

forrás: Prím Online, 2016. március 2. 10:38

A Barcelonában megrendezett Mobil Világkongresszus keretében került sor a Négy év múlva (Four Years From Now – 4YFN) technológiai és start-up eseményre,  ahol a Deutsche Telekom (hub:raum), az Orange (Orange Fab), a Singtel (Singtel Innov8) és a Telefónica (Telefónica Open Future) innovációért felelős csapatai életre hívták a Go Ignite elnevezésű új kezdeményezést.

A felhívás mögött egy 2015 szeptemberében létrehozott szövetség áll, amelynek célja, hogy összekösse a startup ökoszisztémákat Ázsiában, Afrikában, Európában, Latin-Amerikában és a Közel-Keleten. Ugyanezen cél érdekében a Go Ignite világszerte meghívja a startupokat, hogy projektjeikkel csatlakozzanak az alábbi öt kategória valamelyikéhez: A dolgok internete (Internet of Things - IoT), kiberbiztonság, big data elemzési eszközök, tartalomszolgáltatás, valamint az ügyfélélmény javítása. 

 

A szövetség által kínált program segítséget nyújt a startup vállalkozások számára az üzletfejlesztési lehetőségek felkutatásában, innovációik kereskedelmi termékké alakításának felgyorsításában, valamint vállalkozásuk hazai piacon túli bővítésében. Az április 30-án záruló programhoz legfeljebb öt innovatív startup kiválasztására kerül sor. A Go Ignite globális felhívásáról további információk a go-ignite.com oldalon találhatók.

 

 

Ötleteik mielőbbi életképes megoldássá történő továbbfejlesztéséhez a kiválasztott startupok felhasználhatják a szövetség tagjainak kollektív forrásait. E források között említhető a különböző piacok megismerése, partnerkapcsolatok építése, közös munkaterületek használata, potenciális befektetés, képzés, mentorálás, meghívások startup kiállításokra és más eseményekre, valamint hozzáférés a szövetség tagjainak működő vállalkozásaihoz. Emellett hozzáférést kapnak a Go Ignite szövetség tagjainak üzleti egységeihez és azok kollektív ügyfélbázisaihoz, amely öt kontinensen több mint egy milliárd vállalati és lakossági fogyasztót jelent. 

 

Az OptiWi-fi, egy Wayra-Telefónica Open Future startup, amelynek különleges szabadalma, egy Wi-Fi technológia, amely lehetővé teszi a távközlési cégek számára, hogy mobilszolgáltatásaikat Wi-FI hálózaton keresztül továbbítsák, máris tapasztalja a kezdeményezés előnyeit. Az Orange és a Telefónica közötti együttműködés eredményeképpen tevékenységük felgyorsult, jelenleg az Orange Innovációs csapata számára dolgoznak egy kísérleti projekten. Egy másik kedvezményezett az Idomoo, egy Orange Fab startup, amely kifejlesztett egy személyre szabott videó-alapú történetmondó technológiát, ahol az ügyfelek útja dinamikus és valós idejű videókon keresztül vezet. Az Optus – a Singtel Csoport tagja – együttműködést kezdeményezett az Idomoo-val egy, az ügyfelekkel folytatott kommunikáció fejlesztését segítő szolgáltatás kifejlesztése érdekében. Jelenleg egy kísérleti projekt van folyamatban a számlainformációk kezelését és az ügyfél-élményt fokozó technológia tesztelésére és optimalizálására. 

 

Min-Kin Mak, a Deutsche Telekom, hub:raum alelnöke a következőket mondta: - A Go Ignite olyan partnerek kezdeményezése, amelyek mindannyian maximálisan elkötelezettek a startupokkal való együttműködés iránt. A bevont szolgáltatók mindegyike több éve kidolgozta saját programját ki a startupokkal való együttműködésre, valamint vállalati eszközeik befolyásának kiterjesztésére. Most mindezeknek a kezdeményezéseknek a Go Ignite program alatt történő összekapcsolása teljesen új szintre emeli a startupok támogatását. Ez a helyzet valamennyi érintett számára előnyös, mivel a Go Ignite legfőbb célja a legígéretesebb, és kategóriájukban a legjobb startup cégek bevonása és a velük való együttműködés.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05