HD csatornákkal turbózza ajánlatait a UPC Direct
Az ország bármely pontján elérhető UPC Direct műholdas televíziós szolgáltató minőségi HD csatornákkal fokozza az élményt, ráadásul mindezt fél évig kedvezményes áron kínálja előfizetőinek.
A minőségi szórakozást lehetővé tevő HD adásokat egyre több magyar háztartásban tudják élvezni, hiszen a készülékek technológiai jellemzői hazai viszonylatban is tovább javultak.
A Nielsen Közönségmérés adatai szerint az LCD, plazma vagy LED tévével rendelkező háztartások aránya 49%-ről 56%-ra emelkedett a tavalyi évben, de hasonló mértékben nőtt a HD vételre alkalmas készülékek aránya is. A modernebb TV készülékekkel együtt a minőségi tartalom iránti érdeklődés is fokozatosan növekszik a piaci visszajelzések alapján. Legyen szó sportműsorról vagy bármilyen dokumentumfilmről egyre többen szeretnék ezt a lehető legjobb minőségben megnézni.
A UPC Direct új ajánlatában az ország bármely pontján elérhető szolgáltatásból, most fél évig kedvezményesen biztosítja kiemelt alapcsomagjait, mindezt bővített HD csatornakínálattal. A Medium HD TV csomagban így 14, míg a Plus HD TV csomagban pedig már 16 HD felbontású adás érhető el. A magyar közszolgálati adások és az RTL Klub mellett jelentős számú szórakoztató, ismertterjesztő és sportcsatorna érhető el HD minőségben is, többek között az Eurosport 1 HD, a Sport1 HD, a National Geographic HD, valamint a Discovery Schowcase HD.
Minden együtt kényelmesen és kedvezményesen
A tavaly novemberben bejelentett 3play szolgáltatás-csomagok bevezetésével a UPC Direct kínálata vezetékes internet- és telefonszolgáltatással bővült. Az előfizetők ennek köszönhetően minden szolgáltatást kényelmesen ugyanazon szerződés keretében egyetlen számlán tudnak intézni, így jelentősen egyszerűsödik az ügyintézés. A kombinált szolgáltatás további előnye, hogy a műholdas TV adás technológiailag független az internet szolgáltatástól, így nem lassítja az internet sebességét. A Combo névre keresztelt díjcsomagokat, amelyek már a HD adásokkal felturbózott TV-s csomagokat tartalmazzák, féléves kedvezménnyel tudják igénybe venni az előfizetők. A véget nem érő élményeket a hosszú kedvezményes időszak és a rövid - egy éves - hűségidő garantálja.
Kapcsolódó cikkek
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Erős eredménnyel zárta a 2015-ös évet a UPC
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- Invitel: 13 kódolatlan csatorna az ünnepekre
- „Sajátos kapcsolatban élünk az ügyfeleinkkel”
- Internet- és telefonszolgáltatást indít a UPC Direct
- Novembertől új vezetője van a UPC Magyarországnak
- Kódolatlan AXN hónap a UPC Directnél
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: