Digitális útikalauzt indít az Air France
Különleges célállomások, hiteles tippek helyiektől: új weboldallal mutatja be az utazóknak varázslatos desztinációit a francia légitársaság. Az újdonság alkalmából fotópályázatot is indít az Air France.
Múlt héten mutatta be az Air France új, “Travel by Air France” névvel ellátott utazási weboldalát. A honlap a szenvedélyes, igényes és kíváncsi utazókat egyaránt várja. Az exkluzív digitális útikalauz a http://travelby.airfrance.com/en/ oldalon érhető el PC-n, tableten és okostelefonon egyaránt.
A légitársaság nem csak inspirációs forrásként ajánlja az oldalt, hiszen az utazás megtervezéséhez is segítséget ad, illetve helyszíni tippekkel is szolgál. A Travel by Air France oldal létrehozásával a vállalat prémium kategóriás szolgáltatásait bővíti, ezzel növelve a szerkesztői tartalmat a foglalási oldalán.
A weboldal jelenleg 89 célállomást mutat be, amelyekhez helyi lakosok, bloggerek és újságírók ajánlanak autentikus éttermeket, varázslatos szállodákat, és festői szépségű látnivalókat. A weboldal havonta két új desztinációval bővül majd.
A hasznos információkat az oldal egy utazási naplóban gyűjti össze, így a felhasználók a számukra érdekes tartalmat tölthetik le. Emellett a Travel by Air France honlapon repülőjegyet is lehet foglalni.
A weboldal jelenleg angol és francia nyelven érhető el, de még 2016 nyara előtt a spanyol, a brazil-portugál és a kínai verziók is elkészülnek.
Jelentkezz az Air France különleges “Perspektívák” nevű fotópályázatára
A Travel by Air France indulásának alkalmából a francia légitársaság március 15-ig “Perspektívák” néven hirdet fotópályázatot. A mottó: Ünnepeld a városodat, akár az az otthonod, akár álmaid városa, és oszd meg másokkal is!
A képekre online lehet szavazni, és a pályázat a 100 legeredetibb perspektívát jutalmazza. A győztes képeket március 22-én Párizsban hirdetik ki, és később a párizsi Charles de Gaulle repülőtér Business várójában állítják ki. A fődíjról egy amatőr fotósokból, zenészekből és véleményvezérekből álló zsűri dönt majd.
A pályázatra a www.perspectivesbyairfrance.com oldalon lehet jelentkezni.
Kapcsolódó cikkek
- Tavaly várakozáson felül nőtt az okostelefonok piaca Romániában
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Kerülje el a zsarolóvírus-támadásokat!
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Új globális vezeték nélküli roaming szolgáltatás
- Megjelent a Cisco előrejelzése a mobil adatforgalom alakulásáról
- Teljes ráncfelvarrás - Megújult a 24.hu mobilalkalmazása
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...