A PocketBookot jó forgalmazni
A Monacoban megrendezett DISTREE EMEA konferencián a PocketBook e-könyv olvasó márka nyerte el az otthoni szórakoztató berendezések gyémánt nagydíját. Az elismerés azt is jelzi, hogy a forgalmazók szerint az elektronikus könyvolvasók piaca töretlenül fejlődik.
A DISTREE konferencia Közép-Kelet-Európában a legnagyobb rendezvény, melyen a fogyasztói elektronikus eszközök forgalmazói, disztribútorai és gyártói vesznek részt, meghívásos alapon. A konferencia díját a több száz résztvevő elektronikus szavazata alapján ítélik oda a szervezők.
A bírálati szempontok között szerepel a termékportfólió minősége, a termékek fejlesztési terve, az értékesítési csatorna számára kialakított program, a gyártó üzleti potenciálja és marketing stratégiája is.
„Folyamatosan terjeszkedünk Európában és Európán túl, és a DISTREE konferencia jó lehetőség számunkra, hogy új partnereket találjunk. Ez különösen fontos számunkra most, amikor arra készülünk, hogy az elektronikus könyvolvasók piacán túllépve további innovatív, az internetre kapcsolt termékeket mutassunk be” – emelte ki Evgeniy Zaitsev, a PocketBook értékesítési és marketing igazgatója. Mivel a DISTREE Gyémánt Díjat az értékesítési partnerek szavazata alapján ítélik oda, az elismerés rendkívül fontos a gyártók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Az új beépített fényszenzoros PocketBook Senseral már itthon is kapható
- A magyar könyvrajongók negyede már kizárólag digitális formában olvas
- Előtérben az e-könyvek
- Obama egymilliárd dolláros digitális elnöki könyvtárat tervez
- Új betűtípustt vezetett be a PocketBook a diszlexiásoknak
- A PocketBook frissítette a Touch Lux szériát
- Miért érdemes e-könyv olvasóval nyaralni?
- Az e-olvasók lassan de biztosan veszik be a piacot
- A PocketBook bemutatta Touch Lux 3 e-könyv olvasóját
- Elindult az ELDORADO könyvtári e-dokumentumküldő rendszer
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: