Dinamikus fejlődésben az online bútorvásárlás
A magyarországi online kereskedelmi piacot erősíti az újonnan indult mabyt.hu bútor webáruház. Az e-shopot naponta körülbelül háromezren látogatják, leggyakrabban vidékről vásárolnak, de a Budapestiek is egyre jobban felfedezik maguknak. Ennek oka a széles árukínálat, a kényelmes és kedvező díjú kiszállítás, valamint az online bútorvásárlás iránti növekvő érdeklődés is.
A statisztikák azt mutatják, hogy a magyar lakosság több mint 70 százaléka használja az internetet. Az Eurostat utóbbi három hónapos felmérése alapján elmondható, átlagban minden ötödik felhasználó választja az online vásárlást. Jelenleg is növekszik azok száma, akik az interneten választanak bútort, ezt igazolja az új mabyt.hu webáruház magas látogatottsága is. „Tekintettel arra, hogy a magyar lakosságnak eddig kevés lehetősége volt otthonról bútort vásárolni, a webáruházunk elindítása azonnal nagy érdeklődést váltott ki. A legtöbb megrendelés eddig vidékről érkezett, hiszen a vásárlóknak nem kell több tíz vagy akár száz kilométert utazniuk” – mondta Ambrózai Zsuzsanna a mabyt.hu bútor webáruház munkatársa. „Gyorsaság, áttekinthetőség és kényelem. Ezek a fő érvek, amelyekért a magyar lakosság az online bútorvásárlásra hajlik. A weboldalunkon közel háromezer bútort találnak” – árulta el az internetes bútorvásárlás iránti növekvő érdeklődés tényezőit Ambrózai.
„A termékeket nemcsak az egyes helyiségek alapján kategorizáltuk, hanem stílusok alapján is. Így pár perc alatt választhatunk teljesen berendezett szobát akár retro vagy épp rusztikus stílusban” – mondta Ambrózai. Jelenleg a nagyobb méretű bútorok iránt mutatkozik érdeklődés. A webáruház előnye ugyanis a megbízható kiszállítás és a bútor emeletre szállítása is. „A rendelés után a terméket átlagosan két héten belül kiszállítjuk. Elégedetlenség esetén a terméket 45 napig visszavásároljuk, ám a weboldalunkon található részletes leírásnak és fényképeknek köszönhetően ritkán éri csalódás a vásárlót” – tette hozzá Ambrózai.
A nemzetközi vállalat, amely a mabyt.hu üzemeltetője, Csehországban és Szlovákiában is megtalálható. Tavaly 80 ezer háztartást sikerült ellátnia.
Kapcsolódó cikkek
- Új kötelezettség minden webáruház számára
- Fogyasztóvédelem: leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
- Gravity R&D: sikeres az eMAG-al való együttműködésünk első éve
- Elindult a fogyasztói panaszok elektronikus kezelési platformja
- 2015-ben újabb 16%-kal nőtt az online kiskereskedelem
- Új kereskedelmi vezető a Jófogásnál
- A jó ár már nem elég
- MasterPass fizetési szolgáltatással bővült a Telenor Wallet
- A high-tech online vásárlók egyre több mobileszközt használnak
- Uniós békéltető honlap indul
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...