Egy pillanat örökbe!

forrás: Prím Online, 2016. április 4. 10:30

Kétpercenként több kép készül manapság, mint amennyi az elmúlt 150 évben összesen napvilágot látott. Miközben rakétasebességgel száguldanak a különböző felületű online képmegosztások, a személyre szabott, személyes örömszerzés szándéka évezredek óta változatlan.

Egy fotó átnyújtva, kézbesítve és polcra téve az igazi. Ebben a felismerésben rejlik egy új magyar startup, a Szelfi Szerviz alapgondolata a legóvatosabb becslések szerint is évente legalább 20 ezer megrendelés kiszolgálására.

  

A hagyományos „startup sikerreceptet” ragadta meg egy új szereplője az innovatív okos appok piacának. A recept nem más, mint egy, a jelen trendre épülő új szolgáltatás, ami a maga egyszerű egyedülállósága és piaci hiánypótló szerepe miatt juthat el sokakhoz. Az ötlet kézenfekvő, a szelfizés trendhullámán lovagol, amit mindenki csinál, de senki nem csinál így. A ma készülő szelfi fotók tere ugyanis leginkább virtuális. A képeiket az okostelefont használók digitálisan megosztják valamilyen appon keresztül az ismerősükkel, vagy posztolják valamelyik közösségi oldalon. Az ilyen képeknek legtöbbször nincs sem ajándék jellege, sem pedig hagyományosnak tűnő, maradandó értéke, ha a készítője valakinek elküldi, vagy valahova kirakja, eggyé válik a sok közül. Erre a helyzetre reagál a Szelfi Szerviz nevű, új startup szolgáltatás, ami egy jól átgondolt applikációból, egy tapasztalt fejlesztő csapatból és egy profi kivitelező stábból áll.

 

A szolgáltatás lényege, hogy a világ bármely pontján járhatunk, bármilyen fontos pillanatot megörökíthetünk, ha készítünk egy szelfit, a „Szelfi Szerviz” applikáción keresztül elküldhetjük hagyományos módon kinyomtatott, speciálisan formatervezett egyedi, letisztult keretbe foglalva és dobozba csomagolva, szeretteinknek vagy barátainknak, 4 órán belül történő budapesti kiszállítással, mindössze egy csokor virág áráért. A szolgáltatás burkolt lényege, hogy modernizált köntösben hozza vissza a régi idők képeslapküldési hagyományait, és az is, hogy a digitálisan megörökített pillanatokat hagyományos módon tegye örökké.

 

 

Mindezek mellett az ötlet megcélozza azt a fogadó réteget is, akik a szeretteiktől egy egyszerű online appon keresztüli megosztással nem kaphatnák meg az adott fényképet, mint például olyan szülők, nagyszülők, akik nem rendelkeznek okos eszközzel, hogy a szerettük aktuálisan átélt élményének a legrövidebb időn belül részesei lehessenek. A Szelfi Szervizzel küldött képek elegáns megjelenése, egyben az ötlet másik lényege is, hogy egy új, minőségi opció alternatívaként szolgáljon mindenkinek, aki a hagyományos „könyv vagy becsomagolt ital, esetleg receptgyűjtemények” után, valami igazán egyedit szeretne ajándékozni, kiemelkedően kedvező ár-érték arányban.

 

A Szelfi Szerviz esetében nem csak egy képről beszélünk. A termék elválaszthatatlan része az üzenet. Az a pár sor, ami oly személyessé tette a képeslapokat, megerősítheti a kép mondanivalóját, vagy akár teljesen új értelmet adhat neki. A kép és az üzenet egysége teszi igazán teljessé, értékessé a megörökített pillanatot.

 

A cég munkafolyamatainak megtervezésekor az elsődleges szempont a kimagasló minőség biztosítása volt. Nem véletlen, hogy a Szelfi Szerviz - a piacon egyedülálló módon - a világ bármely pontjáról feladott megrendelést garantáltan 4 órán belül teljesíteni képes Budapest területén. A rendszer olyan biztonsági tartalékokkal rendelkezik, hogy az esetleges késés esetén automatikusan 50% kedvezmény jár az ügyfélnek a következő megrendeléskor.

 

A kizárólag természetes anyagok felhasználásával készülő termék többszöri újragondolás után nyerte el végső alakját.  A tervezés kritériumait egy mondatban foglalta össze a Szelfi Szerviz ötletgazda – ügyvezetője, Abonyi Péter: “Gondoljátok végig, milyen lenne egy Johny Ive által megálmodott, újraértelmezett képkeret?” És a díjnyertes formatervezők végig gondolták… Olyan terméket alkottak, amely egyaránt jól fest az éjjeli szekrényen, a főnök üvegasztalán vagy akár a nagymama kandallópárkányán is.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05