Schiedel online felvilágosító kampány

forrás: Prím Online, 2016. április 12. 15:36

A hazai piacvezető Schiedel Kéménygyár Kft. online felvilágosító kampányt indít a legnagyobb videomegosztó portálokon. A kampányhoz forgatott kisfilmek főszereplői Csuja Imre és Gáspár Sándor. A cél a házépítési és –felújítási szezon kezdetén felhívni a figyelmet arra, hogy a gondos tervezés és egyedi, ám pontos kivitelezés kifizetődő.

A Magyarországon álló mintegy négymillió kéményből a becslések szerint másfélmillió felújításra szorul. Bár egy ilyen felújítás költségei a meglévő fűtési rendszer felújításának csak tíz százalékára rúgnak, a kémény – mint a fűtési rendszer része – mégsem kap elegendő figyelmet a lakosság részéről.

 

Erre az ellentmondásra kívánja felhívni a figyelmet a tavaszi házépítési szezon kezdetén a hazai piacvezető kéménygyártó és –forgalmazó Schiedel Kéménygyár Kft., amely online felvilágosító kampányra vállalkozott. A helyzetkomikumra épülő négy rövidfilm főszereplői Csuja Imre érdemes és Jászai Mari-díjas művész, valamint Gáspár Sándor, Kossuth-díjas és Jászai Mari-díjas művész.

 

Tenk Ferenc, a Schiedel ügyvezetője elmondta, „hogy a két nagyszerű színész, Csuja Imre és Gáspár Sándor által megformált figurákkal azt kívántuk bemutatni, milyen az, amikor valaki okos megoldások helyett úgymond okosba’ építkezik.” A forgatással kapcsolatban hozzáfűzte: „nagyon nagy örömünkre szolgált, hogy a két művész elvállalta a filmekben való szereplést, ráadásul úgy, hogy Csuja Imre akkor már a Hungary’s Got Talent forgatásaira készült. Óriási élmény volt látni a párost forgatás közben. Számunkra mind Csuja Imre, mind pedig Gáspár Sándor munkája és munkássága a megbízható, ám egyedi megvalósításról, valamint az időtálló magas minőségről szól, ami összecseng a Schiedel hitvallásával világszerte.”

 

Az első film:

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09