Mindig az utolsó falat a legfinomabb…
„Mit egyek reggelire, ebédre, vacsorára és úgy nassolnék is valamit.”- A legtöbb ember bele sem gondol abba, hogy milyen szerencsés, hogy csupán azon kell törnie a fejét, hogy kitalálja, milyen ételt fogyasszon az adott napszakban.
Magyarországon sajnos több mint 200.000 ember számára az jelenti a problémát, hogy nem tud mit az asztalra tenni. Az Élelmiszerbank most #szerencsesvagyok kampányával az élelmiszerpazarlás és az éhezés elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet.
Magyarországon 1,8 millió tonna élelmiszerfelesleg képződik és megy a kukába, ezen élelmiszerek nagy része sok esetben még fogyasztható lenne. A Magyar Élelmiszerbank 2015-ben 2600 tonna élelmiszert mentett meg és osztott szét több ezer rászoruló között országszerte.
#szerencsesvagyok
Az akció ötletét, valamint a kampány vizuális és kreatív koncepcióját az Élelmiszerbank, Hitka Viktória képzőművésszel közösen dolgozta ki a Well Reklámügynökséggel, az „Üres tányérok” image kampány folytatásaként.
Az Élelmiszerbank legújabb #szerencsesvagyok kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet az éhezés és az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemre, arra, hogy tehetünk ellene közösen.
A kampányhoz egyszerűen lehet csatlakozni:
- a közösségi médiumok felületein egy ételfotó, megosztásával, amelyen a #szerencsesvagyok és #elelmiszerbank hashtagek tűnnek fel,
- Hitka Viktória egyedi tányér kollekciójával is támogatja a kampányt. A tányérok május 17-től elérhetőek a FLATLAB-ben. Így bárki segítheti az Élelmiszerbank munkáját akár a tányérok „megvásárlásán” keresztül is,
- vagy akár 1%-os adójának felajánlásával.
„#szerencsesvagyok kampányunkat egy hete indítottuk és mostanra rengetegen csatlakoztak a kezdeményezésünkhöz, köztük gasztro bloggerek, véleményvezérek és újságírók. Nagyon örülünk, hogy kampányunk nagykövete Hitka Viktória lett. Szeretnénk elgondolkodtatni az embereket, megkérdezni őket, hogy ők szerencsésnek érzik-e magukat, jut-e minden nap étel a tányérukra? Szoktak-e adakozni? Megtehetik-e? Hiszen most zajlik az 1%-os kampány időszaka is, így ez a kérdés külön aktuális. Tesznek-e ők is az élelmiszerpazarlás ellen? A #szerencsesvagyok #elelmiszerbank hashtag-ek erre hívják fel a figyelmet.” – nyilatkozta Sczígel Andrea az Élelmiszerbank külső kapcsolatok igazgatója.
"Hiszek abban, hogy a közösségnek van ereje. Az Élelmiszerbank munkájára óriási szükség van, szeretném ha minél többet tudnának róla és támogatnák a szervezetet. Fantasztikus élmény a kampányon dolgozni. Jó látni, hogy a rengeteg közösségi média megosztással mások is érzékenyen reagálnak a problémára. Egy pillanatra talán elgondolkoznak azon, milyen szerencsések, hogy van étel az asztalon. " - mondta Hitka Viktória képzőművész is, akit tényárokra festett erős mondatairól is ismerhetünk.
A figyelemfelhívó akció május első hetében indult. A járókelők Budapest különböző helyszínein szépen megterített asztalokra bukkanhattak. A terített asztalról az ételbúrát felemelve az érdeklődők a kampány üzenetei olvashatták, amelyek az élelmiszerpazarlás mértékére, a nélkülözésre hívják fel a figyelmet. Hisz nem mindenki olyan szerencsés, hogy jut minden nap étel az asztalára.
Csatlakozz Te is a kampányhoz és légy részese az éhezés és élelmiszerpazarlás elleni küzdelemnek!
Kapcsolódó cikkek
- Begyorsít a Facebookon a 24.hu
- A HyperX gamer fejhallgatói elsőként kapták meg a Discord tanúsítványát
- Mindentudó AP a ZyXEL-től
- Szakmai konferencia a Szupergyors Internet Projekt legfontosabb beruházási kérdéseiről
- Indul a Online Video Award
- Tavaszi nagytakarítást tartott a Rendi Szeged egyik legnagyobb játszóterén
- Robbanás előtt a biztonságos internet
- Kétszer gyorsabb Hipernet 4G már Szombathelyen is
- Mennyit ér 40 ezer kattintás egy sérült társulatnak?
- Új VPN tűzfal kisvállalkozásoknak
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: