1,8 milliárd dolláros befektetést szerzett a Snapchat
A Snapchat instant üzenetküldő alkalmazás újabb, 1,8 milliárd dolláros befektetési kört tudhat maga mögött, legyőzve ezzel a kételyeket, melyek a startup befektetési ökoszisztémát lengik körül az utóbbi időben. Az új befektetéssel a céget jelenleg 20 milliárd dollárra becslik.
A mindössze másodpercekre látható kép-, videó- és üzenetmegosztást kínáló Snapchat az utóbbi időben többször szembesült a befektetők szkepticizmusával, ami egyébként teljesen általánossá vált startup körökben az újabb dotcom lufitól tartva. A kockázati tőke befektetők kritikus hozzáállása már egy ideje érezhető volt a céggel szemben, mivel az egyetlen bevételi forrást a hirdetések jelentették, s azt is csak múlt év októberében vezették be. Ezért is jelzés értékű a friss pénz, hiszen a kockázati tőke befeketetések az amerikai piacon 39 millárd dolláról 25,5 milliárdra, vagyis egyharmaddal csökkentek az előző év harmadik negyedévéhez képest. (CB Insights)
Bár erősek a kételyek a Snapchat üzleti modelljét illetően, a cég mégiscsak erős - hozzávetőleg 100 milliós - aktív felhasználói bázissal rendelkezik, melyet 60%-ban a 13-24 éves korosztály tesz ki, s ez vonzó platformot jelent a hirdetők számára is. Ez a fiatal felhasználói réteg nagyon fontos a cégnek, hiszen így komoly kihívót jelent a Facebooknak és főleg a folyamatosan csökkenő felhasználói réteggel rendelkező Twitter számára.
A nagy volumenű befektetések ellenére a cég lassan kezdi a bevétel generálást, ami a befektetésekhez képest egyelőre elenyésző összeg (az előző évben 59 millió dollárra rúgott), de folyamatosan és erőteljesen nő, 2016-ra már 250 és 350 millió dollár közötti hirdetési bevételt várnak.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilra üzen a fúrógép
- Átadták a kecskeméti intelligens parkolási rendszert
- Több mint hatvanezren töltötték le a Főtaxi applikációját
- Magyar ötlet hozhatja össze a hobbi focistákat világszerte
- Két hét alatt egymillióan töltötték le a demenciakutatást segítő mobil játékot
- English Grammar Test
- Zsebemben a back office - új magyar mobil workflow menedzsment alkalmazás
- Nemzetközi innovációs versenyen nyert különdíjat az SZTE hallgatója
- 5 nap alatt több mint félmillióan töltötték le a demencia kutatásra szánt appot
- Nincs baja a visszavitt telefonoknak
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.
Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.
Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en
Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért.