Egészségesebbé teszi az otthoni levegőt egy magyar fejlesztés

forrás: Prím Online, 2016. június 6. 11:52

A sorozatgyártás megkezdése érdekében az interneten indított pénzgyűjtő kampányt a magyar SOL-ONE nevű intelligens otthoni levegőminőség javító eszköz gyártója. Az extrém űrdizájnnal bíró készülék hatékonyan tisztítja, illatosítja és ionizálja a beltéri levegőt, így csökkenti például az allergiások tüneteit, és hozzájárul az egészségmegőrzéshez illetve regenerálódáshoz. Több mint 26 millió forint (94 ezer dollár) összegyűjtése a cél.

A Brain Bar Budapest rendezvény keretében indította el közösségi finanszírozási kampányát a SOL-ONE az Indiegogo nevű oldalon. A futurisztikus megjelenésű eszköz levegőminőség javító funkciók egyedi ötvözetét kínálja és mobilalkalmazással távirányítható.

 

A készülék a beltéri levegőből hatékonyan kiszűri a port, a polleneket és a baktériumokat, így segít a betegségmegelőzésben és csökkenti az allergiások tüneteit is. Emellett illatosít, és ionizál, ami a szervezet regenerálódásához járul hozzá.

26 millió forint szükséges a szériagyártás megkezdéséhez

 

Az eszköz fejlesztését saját tőkéből oldotta meg a SOL, azonban a sorozatgyártás elindításához és a nemzetközi piaci bevezetéshez közösségi finanszírozásból kíván forrást bevonni a cég. A cél 26 millió forint (94 ezer dollár) összegyűjtése. A termék iránt élénk az érdeklődés, a kampány kezdete óta már közel 1,5 millió forintot sikerült összegyűjteni, úgy, hogy még mintegy harminc nap van hátra a lezárásig.

 

„A SOL-ONE iránt már most hatalmas az érdeklődés főleg az arab piacról és Indiából, több ezer eszköz legyártására lenne igény főleg szállodák részéről. A sorozatgyártás beindításához viszont tőkét szeretnénk bevonni, ezért is indítottuk el most az interneten közösségi finanszírozási kampányunkat” – hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL társalapítója.

 

A smart home eszköz további különlegessége, hogy kézzel, magas minőségű porcelánból és nemes fából készül, így teljes mértékben megfelel az elsődleges célpiac, a prémium vásárlók igényeinek.

További információ a kampányról: https://www.indiegogo.com/projects/sol-one-the-first-smart-air-care-device--6/x/14299112#/

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09