Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért
Egyetlen nap alatt több mint 200 ezer rajongó fejezte ki szurkolását a Magyar Telekom „Szurkolói szív” alkalmazásával, így a kezdeményezés már közel 280 ezer követőnél jár.
Közel 280 ezer rajongót gyűjtött eddig a Magyar Telekom Szurkolói szív alkalmazása, miután egyetlen nap alatt több mint 200 ezren csatlakoztak a kezdeményezéshez. A Telekom Szurkolói szív megoldása segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak: így például korábban a kézilabda Bajnokok Ligája döntőre készülő veszprémi kézilabdásoknak, a Ferencváros Franciaországban meccselő válogatott focistáinak, vagy éppen a riói versenyekre edző, a vállalat által támogatott Magyar Olimpia Csapa tagjainak. Az egész nyáron át tartó kampány alatt a sportolóknak kiosztott, szív alakú speciális kitűző rezeg és világít, amikor szívdobbanás érkezik rá, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján.
Az egyekvagyunk.hu oldalon keresztül egy gombnyomás segítségével bárki elküldheti virtuális szívdobbanását – ezzel jelezve a rajongását, szurkolását, támogatását a versenyzők, a csapatok felé, ezáltal is támogatva őket a felkészülésben és a lehető legjobb eredmények elérésében. Ugyanezen az oldalon üzenetet is lehet küldeni számukra. Aki pedig képpel szeretne a sportolók felé kifejezni szurkolását, az #egyekvagyunk használatával küldhet bárhonnan, bármikor szívdobbanást.
A Telekom évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és szponzorként számos hazai sportág és sportoló kiemelkedő sikeréhez járult hozzá. Eszközein, szolgáltatásain és általa szervezett vagy támogatott események révén azon dolgozik, hogy közelebb hozza egymáshoz a bajnokokat és az értük szurkolókat.
Kapcsolódó cikkek
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban!
- Speciális szurkolói szív a Telekomtól
- Több mint hatvanezren töltötték le a Főtaxi applikációját
- A Telekom névadó támogatója lett a Veszprém kézilabdacsapatának
- Magyar ötlet hozhatja össze a hobbi focistákat világszerte
- Két hét alatt egymillióan töltötték le a demenciakutatást segítő mobil játékot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.