Már elérhető a Samsung útmutatója a Smart UX Centerhez
A Samsung Printing Solutions az androidos Smart UX Center platformhoz alkalmazásokat készítő vállalatok és fejlesztők számára elérhetővé tette részletes ismertetőjét „Útmutató a Samsung Smart UX Centerre készült alkalmazások fejlesztéséhez és futtatásához” címmel. Az útmutatót a Samsung nemzetközi szoftverbeszállítói (ISV-k) és más kapcsolódó vállalatok kapták meg, hogy bővíteni tudják intelligens és mobil üzleti kínálatukat.
Az útmutató fontos előrelépést jelent a Samsung nyomtatási alkalmazásai szempontjából, ugyanis bemutatja az alkalmazásfejlesztés különböző szerepköreit és felelősségeit a Samsung Electronics nemzetközi irodái és az ISV-k számára. Az útmutató leírja a Smart UX-alkalmazások létrehozásának módját, külön kitérve a tervezési, a fejlesztési, az értékesítési és az ügyfélszolgálati kérdésekre.
Az útmutatóban körvonalazott folyamatok közé tartoznak:
- Alkalmazásfejlesztés: A Samsung kérésre átadja szoftverfejlesztő készletét (SDK), amellyel a szoftverbeszállítók Smart UX-alkalmazást fejleszthetnek.
- Szerződési tudnivalók: A beszállítók tisztázzák a Samsunggal az értékesítési, bevétel-megosztási, ügyfélszolgálati és a többi alkalmazással kapcsolatos kérdéseket.
- Ellenőrzés és jóváhagyás (V&V): A fejlesztési fázis befejezése után az ISV kéri a Samsungtól az alkalmazás tesztelését.
- Regisztráció: A V&V fázist sikeresen teljesítő alkalmazásokat a Samsung regisztrálja a Smart UX Centeren és elérhetővé teszi a Printing App Centerben.
- A bevétel megállapítása: A beszállítók meghatározzák az alkalmazások árát a Samsung felé, amely segít megállapítani a végfelhasználói árat.
- Ügyfélszolgálat: A fejlesztők kialakíthatják az ISV ügyfélszolgálati irányelveket és kapcsolatfelvételi lehetőségeket teremthetnek az alkalmazás fejlesztőivel. Ez lehetővé teszi az ügyfelek és a Samsung számára is a kapcsolatfelvételt problémás helyzetekben.
„Nyomtatóipari szakértelmével a Samsung aktívan együttműködik az alkalmazásfejlesztőkkel a globális nyomtatási alkalmazási piac felélénkítése érdekében” – jelentette ki David SW Song, a Samsung Electronics Nyomtatási megoldások üzletágának alelnöke. – „A Samsung továbbra is keresi az irodai nyomtatási környezet továbbfejlesztésének új lehetőségeit, megerősítve vezető helyét a globális piacon” – tette hozzá.
A Smart UX Center-alkalmazások rugalmassága és testreszabhatósága növeli a hatékonyságot és világszerte kedvezően hat a munkakörnyezetre, miközben a költségeket is csökkenti.
Olaszországban például a Samsung egy beszállítója, a Massinelli segített ügyfeleinek egy digitális katalógusalkalmazás létrehozásában a Smart UX Centeren, hogy megtakarítsák a korábban a katalógusok kinyomtatására és postázására szánt költségeiket.
Egy másik olasz beszállító, a Gaviolli Printing Solutions pedig sikeresen kifejlesztett egy látogatóregisztráló alkalmazást. A programmal az események látogatói saját maguk regisztrálhatnak, hogy értékes nyomtatott anyagokhoz juthassanak.
Kapcsolódó cikkek
- Quocirca: hét éve folyamatosan vezető MPS szolgáltató a Xerox
- Új, okos multifunkciós nyomtatókat mutat be a Ricoh
- A Ricoh bemutatja a sokoldalú A3-as fekete-fehér okos MFP-k új kínálatát
- ProXpress C30, a Samsung legújabb multifunkciós nyomtatócsaládja
- A Samsungé az év monokróm/multifunkciós nyomtató termékcsaládja
- IDC: A sokoldalú multifunkciós készülékek gyökeresen átalakítják a munkafolyamatokat
- Megnyílt a Samsung Galaxy Stúdiója az olimpiai faluban
- Bemutatkozott Samsung Galaxy Note család legújabb tagja
- Az ország legnagyobb olimpiai szurkolói központja nyílik Budapest belvárosában a Március 15. téren
- A Samsung és a Nestlé összefog az egészségért és a helyes táplálkozásért
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: