A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya
Ma kezdetét vette a Sziget fesztivál, amely egyben azt is jelenti, hogy ma debütál a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid kártya. A kártya a fesztivál után világszerte minden MasterCard-elfogadóhelyen is használható lesz.
A mai naptól, a Sziget Fesztiválon használható először a Festipay Prepaid kártya. Sokan voltak, akik a kártya hivatalos kibocsátása előtt regisztráltak annak érdekében, hogy elsőként jussanak hozzá a limitált, névre szóló kártyához.
Azok számára, akik lemaradtak az augusztus 3-i előregisztrációs határidőről, a Festipay a kártyát postai úton kézbesíti, az anonim kártyát pedig a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid Pointon lehet kiváltani, minden nap 10.00 és 22.00 óra között. A kártyát az alábbi oldalon lehet megrendelni: https://www.prepaidfinancialservices.com/festipay/hu/apply.aspx
A Festipay Prepaid kártya elindulását 2016. július 7-én jelentette be a Festipay, a MasterCard és a Sziget Kft. a Balaton Soundon. A prepaid egyik legnagyobb előnye, hogy tulajdonosa folyamatosan kontrollálni tudja kiadásait, hiszen a kártya csak az előre rátöltött összeg erejéig használható.
Regisztráció és további információ a kártyáról az alábbi linkeken található: http://getaprepaid.hu/ éshttps://www.facebook.com/getaprepaid.
Kapcsolódó cikkek
- Sziget bejárás: kezdődik a buli
- Izgalmas koncerttel kezdődik a Magic Mirror a Szigeten
- Európa nagy része itt lesz a Szigeten és hozzák a mobilalkalmazásaikat is
- #szigetrecycling: zöldnek lenni menő
- Érdekes fantáziavilág a Szigeten
- Carpool karaoke Sziget hetijegyekért
- A CashCard ödvözli a frissen piacra lépő Festipay Prepaid Cardot
- Limitált kiadású, prepaid MasterCard kártyát dob piacra a Festipay a Sziget Fesztiválon
- Már csak napijegy maradt a Szigetre
- Breaking: nyert a VOLT és a SZIGET
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.