A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 10. 13:06

Ma kezdetét vette a Sziget fesztivál, amely egyben azt is jelenti, hogy ma debütál a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid kártya. A kártya a fesztivál után világszerte minden MasterCard-elfogadóhelyen is használható lesz. 

A mai naptól, a Sziget Fesztiválon használható először a Festipay Prepaid kártya. Sokan voltak, akik a kártya hivatalos kibocsátása előtt regisztráltak annak érdekében, hogy elsőként jussanak hozzá a limitált, névre szóló kártyához.

 


Azok számára, akik lemaradtak az augusztus 3-i előregisztrációs határidőről, a Festipay a kártyát postai úton kézbesíti, az anonim kártyát pedig a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid Pointon lehet kiváltani, minden nap 10.00 és 22.00 óra között. A kártyát az alábbi oldalon lehet megrendelni: https://www.prepaidfinancialservices.com/festipay/hu/apply.aspx

 

A Festipay Prepaid kártya elindulását 2016. július 7-én jelentette be a Festipay, a MasterCard és a Sziget Kft. a Balaton Soundon. A prepaid egyik legnagyobb előnye, hogy tulajdonosa folyamatosan kontrollálni tudja kiadásait, hiszen a kártya csak az előre rátöltött összeg erejéig használható.

 

Regisztráció és további információ a kártyáról az alábbi linkeken található: http://getaprepaid.hu/ éshttps://www.facebook.com/getaprepaid.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09