Két újabb vezető az IAB Hungary-nál

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 13. 09:31

A májusban kiírt IAB Hungary munkacsoport-vezetői pályázatok és munkatervek kiértékelése végén az utolsó két munkacsoport élére is vezető került. Ambruszter Géza (Gemius Hungary Kft.) a Lost&Found (adblock), míg Rusvai Richárd (CM Sales Kft.) a Sztenderdizálás munkafolyamatait irányítja a jövőben.

Augusztus elejétől a meghirdetett 10 munkacsoport megkezdi működését az IAB elnökség által kiválasztott vezetővel, és az általa összeállított szakmai programmal.

 

A pályázatokban lefektetett és elfogadott szakmai programok a teljes IAB tagság számára is hozzáférhetők, a munkacsoportokba pedig még augusztus folyamán is lehet jelentkezni a megválasztott vezetőknél. A munkacsoportok mérete limitált (maximum hét fő), ugyanis kiemelt cél, hogy cselekvőképes, aktív csapatok dolgozzanak, az iparágat érintő feladatokon, míg a tágabb érdeklődői kört a csoportvezetők különböző fórumokon - elsősorban a weben, igény esetén élő workshopok, tájékoztatók révén - vonják majd be a munkába.

 

A munkacsoport tagok véglegesítése után 2016. augusztus második felétől minden új vezető programja és csoportja részletesen is bemutatkozik majd az IAB blogján és partnere, a Digital Hungary felületein.

 

A teljes lista:

  1. AdEx – Novák Péter, Hasznaltauto.hu – Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
  2. Kutatás – Nagy István, Origo
  3. Lost and Found (adblock) - Ambruszter Géza, Gemius
  4. Mobil – Földi Kata, CEMP
  5. Natív – Pusztay András, CEMP
  6. Oktatás – Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
  7. Policy – Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
  8. Programmatic – Vándor Attila, Hoppex
  9. Sztenderdizálás - Rusvai Richárd, CM Sales
  10. Viewability – Bódi Tamás, CM Sales

 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05