A Festipay az Ingenico okostermináljait használja európai terjeszkedéséhez
Továbbra is az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője az Ingenico Group (ING) kategóriaelső POS termináljait használja a magyarországi fesztiválpiac legnagyobb készpénzmentes fizetési szolgáltatója, a Festipay.
Idén a Festipay rendszerével még több hazai és külföldi eseményen találkozhattak a fesztiválozók mint 2015-ben. A legnépszerűbb hazai fesztiválok, mint a Sziget, a Volt Fesztivál, az EFOTT, a Balaton Sound vagy a Marseille-ben rendezett Delta Festival, illetve Románia legnagyobb fesztiválja, az Untold Festival után további hazai (SZIN, Strand, BmyLake) és nemzetközi (Airfield, Summer Well, Bukarest Gourmet) fesztiválok hivatalos készpénzmentes fizetési megoldás szállítója lett a Festipay.
A készpénzmentes fizetések már évek óta nagy népszerűségnek örvendenek a magyarországi fesztiválokon, amit jól mutat, hogy az idei Sziget fesztiválon megduplázódott a bankkártyás fizetések száma – a tavalyi 168 500 tranzakció után idén 300 425 fizetés történt hagyományos kártyákkal. A Festipay által kibocsátott fesztiválkártyákkal együtt az összes készpénzmentes tranzakció száma új csúcsot döntött, mintegy 3 millió alkalommal fizettek a fesztiválozók a Szigeten.
A fesztiválok szervezői az elsők között ismerték fel a készpénzmentes fizetések jelentőségét és az új fizetési technológiák továbbra is gyorsan terjednek a fesztiválokon: idén a Festipay fizetési rendszerét összesen 18 fesztiválon használják, ami nagyjából másfélszer annyi, mint 2015-ben.
Az érintésmentes fizetés rendkívül kedvelt mind a szervezők, mind pedig a résztvevők körében, hiszen a technológia által nyújtott biztonságból mindenki profitál. A sok látogatót vonzó eseményeken a gyorsaság jelentősége is felértékelődik – míg egy készpénzes fizetés nagyjából 20-25 másodpercet vesz igénybe, addig egy érintésmentes fizetés feldolgozása mindössze 3-5 másodpercig tart.
Az együttműködés keretében a Festipay több mint 2000 darab Ingenico iWL és iCT fizetési terminállal szolgálja ki gyorsan, biztonságosan és kényelmesen a fesztiválozókat.
“2015-ben Románia legnagyobb, és Európa legjobb „nagyfesztiváljának” megválasztott eseményén, a kolozsvári Untoldon mutatkozott be első alkalommal a Festipay a szomszédos országban. 2016-ban további négy új romániai fesztivál is a Festipay Zrt. szolgáltatása mellett döntött, így immáron öt eseménynek biztosítjuk a készpénzmentes fizetést Románibán, amelynek első helyszíne az idén először megrendezett, június 3-5-ig tartó Bukarest Gourmet Fesztivál volt. Célunk, hogy további régiós fesztiválokat szolgáljunk ki és ehhez természetesen az Ingenico eszközeit kívánjuk használni” – hangsúlyozta Márki László, a Festipay Zrt. vezérigazgatója.
“Büszkék vagyunk arra, hogy a Festipay is Ingenico terminálokat használ szolgáltatásához. A fesztiválok fiatal közönsége gyakran itt találkozik először érintésmentes fizetési lehetőséggel, ezért a fesztiválok fontos terepet jelentenek számunkra ennek a generációnak a megszólítására és a technológia megszerettetésére. Termináljaink segítségével a fesztiválokon megvalósult a tisztán készpénzmentes fizetési környezet, mely kényelmes, gyors és biztonságos” – mondta el Szabó Gábor, az Ingenico Group Magyarországért felelős vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Készpénzmentes város, készpénzmentes fesztivál
- Több mint 3 millió tranzakciót bonyolítottak a Sziget Fesztiválon
- Idén nyáron 10 ezren már mobillal léptek be a fesztiválokra
- A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya
- Viharos volt az idei EFOTT
- Fesztiválszezon a Vaterával
- CashCard, prepaid kártya fesztiválra szabva
- Több mint 60 ezren voltak az idei EFOTT-on
- Vihar zavarta meg az EFOTT-ot
- Adatláz a fesztiválokon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.