Így válik költészetté a technológia
Különleges művészeti projekttel mutatkozik be az LG SIGNATURE termékcsaládja az IFA-n
Csillagok, bolygók, jég és eső — ezekkel a fogalmakkal társítja a művészi fantázia az LG SIGNATURE termékcsaládjának prémium termékeit, melyeket az európai közönség a berlini IFA-n láthat először. A Jason Bruges, designer és iparművész képzeletét megragadó termékek egy különleges kiállításon kelnek életre a The Art of Essence névre keresztelt galériában.
A csúcstechnológiában megragadni a szépséget és a költészetet — ez volt a célja Jason Brugesnek és alkotó kollektívájának, amikor az LG SIGNATURE termékeit a cég kérésére egy rendhagyó bemutatóra készülve újragondolta. Az LG úgy döntött, hogy az új, prémium termékcsaládot egy különleges kiállítás keretében mutatja be az IFA-n, ezért kérte fel együttműködésre az egyedülálló installációiról ismert londoni művészt és stúdióját.
A kiállítás az LG SIGNATURE termékek dizájnfilozófiáját kifejező gondolat után a „The Art of Essence” nevet kapta. A közös kapcsolódási pont, hogy az e filozófia jegyében alkotott LG termékek tisztán, sallangmentesen, kifinomult eleganciával jelenítik meg azok alapvető funkcióját és karakterét. Az IFA kertjében egy 1375 négyzetméteres területen berendezett galériában a közönség most egyszerre több érzékszervre ható alkotásokat, installációkat láthat, melyek fényekbe, mozgásba és hangokba sűrítve adják át az egyes LG SIGNATURE termékek lényegét.
A kiállítás négy szimbolikus elem, illetve jelenség köré épül, és mindegyikük egy-egy terméket, egy-egy innovációt értelmez újra a művészet eszközeivel. Az OLED tévékről a fekete égbolton ragyogó csillagok, a mosógépekről a Hold és a bolygók mozgásának ciklikussága, a hűtőszekrényről az opálos fényben megcsillanó jégkristályok, a légtisztítóról az eső cseppjei jutottak eszébe az alkotóknak. Mindezek Bruges koncepciójának értelmében szimfóniaszerű egységbe rendeződve jelennek meg a kiállítás terében.
„Az LG SIGNATURE márkához tökéletesen illik az egyes termékek lényegét megfogalmazó koncepció és az a gondolat, hogy e termékcsalád európai bemutatkozását művészi környezetben valósítsuk meg” — mondta Brian Na, az LG Electronics globális marketingvezetője. „Nagyon örülünk, hogy prémium kategóriás márkánkat egy olyan neves művész alkotásain keresztül mutathatjuk be közönségünknek, mint Jason Bruges.”
A különleges művek kizárólag a berlini IFA-n láthatók, de az alkotás folyamatáról készült kisfilm már a YouTube-on is megtekinthető.
Az LG SIGNATURE galéria az LG standja (Hall 18, Messe Berlin) melletti 1375 négyzetméteres kertben található és nyitva áll az IFA minden látogatója előtt.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Európába érkezik a Samsung Family Hub hűtőszekrénye
- Az LG az IFA-n mutatja be legújabb légkondicionálóját és légtisztítóját
- Nem esett messze az alma a fájától
- Új Bluetooth hangszórók az LG-től az aktív életstílusú audiofilek számára
- Újabb Samsung AddWash mosógépek érkeznek
- Photokina 2016: amit a Nikon kínál
- Az Epson a Photokina rendezvényen új szintre emeli a fotónyomtatást a minőség és az alkalmazhatóság terén
- Az LG új projektorral bővíti Minibeam termékcsaládját
- Már nem csak Las Vegasban láthatjuk a legújabb technológiákat: Prágába jön a CES!
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: