Lezárult a Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tendere
A tenderen a DDB, az Isobar és a Mito nyert
Eredményt hirdettek a Magyar Telekom Csoport kreatív ügynökségi tenderén. A Telekom és T-Systems márkák kommunikációjára kiírt több fordulós, meghívásos tenderen végül a Telekom Csoport három ügynökséget választott ki.
A jövőben így a DDB, az Isobar és a Mito látja el a Telekom (lakossági, KKV), valamint a T-Systems kreatív kommunikációs feladatait. A Telekom Csoport méretéből, a célcsoportok, kommunikációs célok és kihívások sokrétűségéből adódóan fontos szempontnak tekintette, hogy több, minőségi kreatív kommunikációs partnerre támaszkodva folytathassa a munkát. A három ügynökség közül kettő a DDB és az Isobar korábban is a Telekom partnerügynöksége volt már, a Mito-val új együttműködés veszi kezdetét.
Kapcsolódó cikkek
- Török puccskísérlet – jóváírás a Magyar Telekomtól
- A Telekom szeptember 23-án elkezdi az új Apple termékek forgalmazását
- Premier hónapot tart a Paramount Channel filmcsatorna
- Rugalmas és átlátható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkozások
- Sportos ősz: Eurosport 2 a Telekomosoknak
- Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól
- A szívüket is olimpikonjainknak adták
- Karbonsemleges működés 2015-ben – idén is kiadta fenntarthatósági jelentését a Telekom
- Olimpia tévében és neten: 600 ezren már okostelefonon is szurkolnak
- A Telekom gyorsítja a 4G-t a Balatonnál
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...