Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
A Nemzeti Mobilfizetési Rendszer technikai szolgáltató partnerei által végzett kötelező karbantartási munkálatok miatt 2016. szeptember 18-án hajnali 01:00 – 03:00 óra között a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben nem lehet vásárlásokat indítani.
Mivel a karbantartás a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) szolgáltatásait is érinti, így a fenti időpontban más csatornákon (benzinkutakon) sem lehet az autópálya használatával összefüggő e-matrica és HU-GO vásárlásokat végrehajtani.
Kérjük, hogy a karbantartást megelőzően elővételben gondoskodjanak az e-matrica és a HU-GO díjtermékek megvásárlásáról!
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy díjköteles útszakaszra való felhajtáskor már rendelkezni kell érvényes jogosultsággal!
Folyamatos tájékoztatást a NÚSZ Zrt. a www.nemzetiutdij.hu oldalon nyújt.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- Átadták a kecskeméti intelligens parkolási rendszert
- Itt a PayPal új mobil applikációja
- 2016-ban is lendületesen terjeszkedik a Samsung Pay
- GKI: a magyarok nem ismerik a mobilfizetési alkalmazásokat
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- Kétéves a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
- Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
- Európába érkezett a Samsung Pay
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...