4000 darab glitterrel töltött lufi a Sony BRAVIA varázslatos reklámjában

Több mint 1500 kg színes glittert használtak fel a látványos kisfilmhez

forrás: Prím Online, 2016. október 4. 10:08

A Sony új reklámkampányt indított, amelyben a BRAVIA 4K HDR TV-k elképesztő képminőségét mutatja meg. A tévék amellett, hogy az eddigi legtökéletesebb képélményt kínálják, az Android TV-nek köszönhetően az okos tévézés új élményét nyújtják és a dizájnjuk is lenyűgöző.

A 4K minőségben forgatott reklám rendezője az amerikai Andre Stringer, aki a DDB Berlinnel együttműködve 4000 lufi és 1500 kg glitter felhasználásával keltett életre egy elhagyott romániai kaszinót.

 

 

Először csak egy lufit látunk az üres épületben, amely szépen lassan megtelik a gömbökkel, majd a film csúcspontjaként a lufik felrobbannak, és színes glitterekkel árasztják el a környezetet.

 

A különböző felvételi technikáknak és beállításoknak köszönhetően a készítők maximálisan kiaknázták a 4K HDR-ben rejlő lehetőségeket, hogy teljesen élethűen mutassák meg a hófehér lufik és a színes glitterek lélegzetelállító robbanását. 

 

A reklámhoz kapcsolódó képeket egy nagy sebességű képekre specializálódott fotós, Fabian Oefner készítette, aki zajszenzort rögzített fényképezőgépéhez, így minden egyes lufi kidurranásakor sikerült elkapnia a pillanatot. 

 

 

„Filozófiánk egyik alappillére, hogy mindig kielégítsük az emberek kíváncsiságát, akár a termékeinken, akár reklámjainkon keresztül” – kezdte Shuhei Sugihara, a Sony Europe, Márka- és Termékkommunikáció vezetője. „Az új reklámunk követi a BRAVIA eddigi hagyományait: a labdáktól, nyusziktól és virágoktól kezdve, a lufikig és glitterig – a Sony mindig hihetetlen színeket és lenyűgöző képi világot teremtett, hogy megmutassa tévéi sokszínűségét. A kreatív koncepció most is ez volt és reméljük, hogy a nézőket megérintik a gyönyörű képek, amelyek megmutatják, hogy a 4K HDR TV mennyire részletgazdag színeket és kontrasztokat kínál.” A Sony-nál komoly hagyománya van a megfelelő reklámzene kiválasztásának is. A legújabb kisfilm kapcsán Tom Odell-lel dolgoztak együtt, aki Cyndi Lauper “True Colors” című dalát dolgozta fel, “True Colours” néven. A reklám zenéjéért és a dal kiadásáért egyaránt a Sony Music felel, a True Colours minden digitális felületen elérhető lesz szeptember 30-tól.  

 

„Mikor láttam a reklámot az első gondolatom az volt, hogy ez gyönyörű. Nagyon szeretem Andre Stringer munkáját, így alig vártam, hogy a projekt részese lehessek. A True Colours az egyik kedvenc dalom, óriási élmény volt elénekelni és látni, hogy mennyire passzol a videó világához. A dalszöveg különleges üzenetet hordoz; mindig légy önmagad és légy rá büszke, aki vagy. Remélem mindenki, aki meghallgatja, ugyanannyira fogja szeretni, mint én” – mondta el Tom Odell. 

 

„A forgatás több hét előkészületet és rengeteg energiát igényelt, főként a speciális effektekért és produkcióért felelős partnerektől. A glitterrel egyáltalán nem könnyű dolgozni, és mi a legapróbb szemeken is szerettük volna megmutatni a látványos csillogást” – kezdte Alice Bottaro, a DDB Berlin kreatív igazgatója. „Nagyon szerencsések voltunk, hogy egy ilyen gyönyörű helyen dolgozhattunk: a film közben pedig a nézők is megtapasztalhatják, ahogy az elhagyatott kaszinót újjá éleszti a rengeteg glitter”.   

 

 

A reklámkampány október elején indul Nagy-Britanniában, Írországban és Németországban. Magyarországon egyelőre nem terveznek televíziós kampányt.

 

A Sony új BRAVIA 4K HDR TV modelljei: ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85, és SD80 natív 4K felbontásra képesek, valamint a HD csatornákról származó jeleket közel teljes 4K minőségben jelenítik meg. Több mint 8 millió pixellel, ezek a Sony BRAVIA 4K HDR tévék négyszer akkora élményt és minőséget nyújtanak, mint a Full HD eszközök. 

 

Az új BRAVIA 4K HDR TV-k a legújabb képszabványok, köztük a magas dinamika tartományú (HDR) tartalmak megjelenítésére is képesek. A 4K Ultra HD felbontással együtt, a HDR technológia teljesen megváltoztatja a tévézés eddig ismert élményét.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09